Aviseringar
Rensa alla

Fredag, vad göra på en fredag


Kudhos
Ämnesstartare

Söt

va ska man hitta på.

titta film, dokumentärer, träna/yoga, supa, festa undanbedes Söt


   
Citera

käka glass eller godis


   
SvaraCitera

kolla på snygga brasilianares instagramGråter


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Nu är ju kvällen typ slut. Vad har du gjort hittills? Jag har slötittat på Idol och ätit lite goda saker. Hjärta


   
SvaraCitera

Glo på pistvakt, dricka något berusande, lyssna på Dogs D'Amour, läsa Chomsky och kanske reka något bet inför morgondagen är mina planer, kan rekommendera alla alternativen. Utom alkohol och dobbel förstås - då hamnar man i helvetet.


   
SvaraCitera

tar d lungt


   
SvaraCitera

dricka pepsi och lyssna på musik


   
SvaraCitera

Frrrrrredag! Fredag! Fredag! Fredag! Kröka! Kröka! Kröka! Kröka! tjullulululullululululuuuuuuuuu!


   
SvaraCitera

FREDAG IDAG. Ska väl................................. sitta hemma och sura tror jag 🙂 


   
SvaraCitera

Så stoppar vi undan kaffekoppen och stoppar in löständerna för NU åker vi... Frrrredag fredag fredag fredag! Kröka kröka kröka KRÖKA! Tjullululululululuuuuuuuuu......

Fast ska inte kröka ikväll, ska käka pizza och kolla på fredagsfinalen av Vem Vet Mest? Imorrn blire fekke däremot.


   
SvaraCitera

Stekaren: fekke

Dafuq ere'? 

FeZt gissar jag eller :S 


   
SvaraCitera

Gruvan:

Dafuq ere'? 

FeZt gissar jag eller :S 

De vet du kompis de vet du.


   
SvaraCitera

Vm lottning nu

På spåret klockan 8

Bra eftermiddag/kväll. 


   
SvaraCitera

Stekaren:

De vet du kompis de vet du.

Du festar jävel du!
Måste nog höra av mig så man får känna på Stockholms-pulsen om jag har vägarna förbi där uppe någon gång i livet! Cool

Van med trädojjer, varselväst och bygdegård från 1800-talet vettu Förvirrad


   
SvaraCitera

Ikväll blir det jobba till 22 och sen typ, röka och mysa resten av kvällen
men vad du ska göra ...hmmm, kolla vice på youtube typ, det är ganska intressant oftast 


   
SvaraCitera