Aviseringar
Rensa alla

Fredagen den trettonde


Ämnesstartare

Idag är det fredag den 13:e... 

Har ni stött på ovanlig otur denna dag ännu? Berätta om det har inträffat något någon fredag den 13:e i era liv!!

Jag kan börja;

För kanske 5-6 år sedan nånting en fredag (13:e) så tappade jag först mobilen i toaletten, och senare på dagen fastnade mitt bankomatkort i automaten.. Vilka är oddsen?? :sssss 


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror inte, men jag undviker ändå vissa "riskabla situationer" dessa dagar. Har nog mer med min ångest att göra än ja, någonting annat. Rodnar


   
SvaraCitera
reben

nej
men hoppas som fan tåget inte blir 4h sent idag


   
SvaraCitera
Kudhos

Nej


   
SvaraCitera
time
 time

Jag brukar ha tur på fredagen den 13e, men jag vet inte. Vill inte medge det men jag är nog lite försiktig när dagen infaller Rodnar


   
SvaraCitera
nubbie

Näe vet du vad, trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg, det är det fan :pp
hela veckan har varit mer lr mindre kämpig men just idag kändes det mesta ovanligt bra


   
SvaraCitera

nä lol

men idag fick jag tråkiga/oturliga nyheter på sms när jag vaknade så kanske bara har börjat...


   
SvaraCitera

orka förstöra en bra dag som fredag. måndag den 13e borde vara en grej istället, känns som att varje måndag är det ändå redan.


   
SvaraCitera

huuhuhuhuhuh ^^ 


   
SvaraCitera

Började dagen med att glömma ställa kaffekoppen under kaffemaskinen och resulterade i kaffe över hela köksbänken, fortsätter med att jag tappar maskinen på min hand när jag ska torka upp kaffet under den... Missar senare bussen till skolan då den kom 3 min för tidigt och glömmer sedan alla böcker i skolan när jag skulle hem.. Otur ett vanlig klantighet, vet jag ej men dålig dag har det iaf varit Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska laga en måltid med killen som förra veckan sa att jag var en hora och tjejer bara skulle stå i köket och klä sig slampigt. Då vart man lagomt glad 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Ska laga en måltid med killen som förra veckan sa att jag var en hora och tjejer bara skulle stå i köket och klä sig slampigt. Då vart man lagomt glad 🙂

Va?? Hemkunskapslektion lr? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Ska laga en måltid med killen som förra veckan sa att jag var en hora och tjejer bara skulle stå i köket och klä sig slampigt. Då vart man lagomt glad 🙂

Förgifta honom.


   
SvaraCitera
b1son

13 mars e oxå fredag va e oddsen


   
SvaraCitera