Aviseringar
Rensa alla

fredags kväll ..


Ämnesstartare

Lundi:

det suger myyycket att ha det så 🙁 Istället måste jag tvingas vara hemma

aa de suger. men det kan vara mysigt ibland också. är ingen festartyp. men vill ha nån. en vacker människa att spendera min tid med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen annan:

aa de suger. men det kan vara mysigt ibland också. är ingen festartyp. men vill ha nån. en vacker människa att spendera min tid med.

AHa, kan hålla med om den saken. Är rätt skönt att bara vila upp sig, har inte gjort det på ett långt tag. Borta nog slänga mig i sängs strax! Aha, jo,det är alltid mysigt. Har en såkallade "vacker människa", men han bor rätt långt bort. Jobbigt att åka och dessutom ska jag upp tidigt imorn .. usch och fyyyyy... onödig information! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

vad kan man göra på en fredagskväll?

gör som jag, dra till kyrkan o umgås med kul folk 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

gör som jag, dra till kyrkan o umgås med kul folk 😀

Heheh... brukar sådant snack funka ofta med unga människor? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Heheh... brukar sådant snack funka ofta med unga människor? 🙂

haha 😀 beror på hur öppna dem är 😀 men jag fattar seriöst inte hur man kan missa ngt så kul! vi i min kyrka är ju hur goa som helst 😀 busar en massa o skojar en massa o så 😀 har hur kul som helst 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

usch och fyyyyy... onödig information!

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

haha 😀 beror på hur öppna dem är 😀 men jag fattar seriöst inte hur man kan missa ngt så kul! vi i min kyrka är ju hur goa som helst 😀 busar en massa o skojar en massa o så 😀 har hur kul som helst 😀

Okej. Det låter trevligt, om man är sprallig nog...


   
SvaraCitera

Eta myrer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Okej. Det låter trevligt, om man är sprallig nog...

maybe 😛 men de e ju alla ngn gång 😀 o sen slipper man ju supa för att ha kul i kyrkan 😀 alla verkar ändå vara fulla 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag funderar på att äta saltad mozarella och tomat, men det är så kallt att gå till köket 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

maybe 😛 men de e ju alla ngn gång 😀 o sen slipper man ju supa för att ha kul i kyrkan 😀 alla verkar ändå vara fulla 😉

Jamen att vara sprallig och gå i kyrkan verkar ju tydligen vara ett annat sett för ungdomar att umgås då...
Men det här "grupp"hänget uppskattar inte alla. Det du nämner att all verkar fulla redan, gapar? oseriösa? Whatever.

Man måste få vara sig själv, och inte bli påtvingad att "ha kul"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Men det här "grupp"hänget uppskattar inte alla

vi i kyrkan gör det iaf

sculptura:

gapar? oseriösa?

nej 😛 snarare internskämt som vi har 😛

sculptura:

Man måste få vara sig själv, och inte bli påtvingad att "ha kul"

just precis det vi är [y]


   
SvaraCitera

Lundi:

Men det blev lite drygt att prata i 3h x) och inte fokusera på kortspelet [party]

Vem vann? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja läste lite på en skattkarta för att sen komma till ungdomarna.se å se att skatten va borta [mad]


   
SvaraCitera

Lundi:

är mobbad

fail


   
SvaraCitera