Aviseringar
Rensa alla

Fredagsjoint?


Venfort:

Haha! Nice! Helt klart. Skicka ett pm om du åker hit någon gång. ^^

Lätt. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Staten ljuger aldrig...

[rolleyes]

dekadent:

Lätt. [cool]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina damer och herrar. Jointen är klar och skall nu rökas. I'll see you all at the other end, cause I'm gonna burn one down. [wink]


   
SvaraCitera

fjortis


   
SvaraCitera

fjortis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

fjortis

Hahaha! Hur är jag en fjortis? XD Jag är en 21-årig teologistudent som sitter inne i min lägenhet en fredagskväll, har tråkigt eftersom jag inte kan gå ut, så jag bestämmer mig för att röka en joint. Hur gör det mig till en fjortis? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shit! Det var en god joint. Jag är nöjd med den. [bigsmile]


   
SvaraCitera

bara en tidsfråga innan du går bärsärkagång och dödar alla dina vänner genom att slå hål i deras skallar och sedan suga ut hjärnorna med dammsugare.


   
SvaraCitera

Venfort:

Hahaha! Hur är jag en fjortis? XD Jag är en 21-årig teologistudent som sitter inne i min lägenhet en fredagskväll, har tråkigt eftersom jag inte kan gå ut, så jag bestämmer mig för att röka en joint. Hur gör det mig till en fjortis?

cool story bro [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

bara en tidsfråga innan du går bärsärkagång och dödar alla dina vänner genom att slå hål i deras skallar och sedan suga ut hjärnorna med dammsugare.

Du har verkligen ingen aning vad cannabis har för effekt, eller hur? [wink]

patrick bateman:

cool story bro [y]

Nej, jag bara förklarade situationen eftersom du verkade förväxla mitt beslut med fjortisbeteende. [confused]


   
SvaraCitera

Venfort:

Nej, jag bara förklarade situationen eftersom du verkade förväxla mitt beslut med fjortisbeteende.

jag skämtade ju bara för tusan


   
SvaraCitera

Fredagsjointen (blir dock sällan/aldrig EN på fredagar för min del) är den bästa näst efter måndagsmorgonjointen säger mina studier. [smile]


   
SvaraCitera

Venfort:

Du har verkligen ingen aning vad cannabis har för effekt, eller hur? [wink]

jo men jag kanske ska överväga att sluta om det får en att förlora förmågan att förstå ironi.


   
SvaraCitera

Är ett fan av aldrig-jointen annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag skämtade ju bara för tusan

Skitkul. [smile]

Geigerzähler:

Fredagsjointen (blir dock sällan/aldrig EN på fredagar för min del) är den bästa näst efter måndagsmorgonjointen säger mina studier. [smile]

Nej, det hade hade nog blivit fler om jag inte hade skurit sönder mitt finger när jag hög, som ett jäkla hus, försökte riva ost. [crazy]

Roll on:

jo men jag kanske ska överväga att sluta om det får en att förlora förmågan att förstå ironi.

Sen när kan det du sa klassas som ironi? Det var bara töntigt. [confused]

respons:

Är ett fan av aldrig-jointen annars.

Trist. :/ Du borde prova.


   
SvaraCitera