Aviseringar
Rensa alla

Fredagsträff


Trevligt att du är här igen. Önskar att din morfar ska börja må bättre så snart som möjligt. Hoppas att du ska hitta ett ställe att sova på och att ni ska få en rolig träff. Här följer en sång från en svunnen och tyvärr mindre hälsomedveten tid.


   
SvaraCitera
Lounge

Kommer kanski! Detta blir kul!

Hoppas det blir bättre m morfar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P.S. Hade givit de flesta UMare sovplats om jag hade möjligheten. Så är inte heller ngt creep som är ute efter nåt specifikt lr så. Det kanske var lätt att misstolka pga omständigheterna etc. 

Mvh


   
SvaraCitera
Draug

Hade jag huserat i sthlms trakterna skulle jag lätt varit på att knäcka en bärs lr varför inte en back. Men hopps det blir en trevlig kväll i ljuvlig um-anda ändå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndersLkpg:
Trevligt att du är här igen. Önskar att din morfar ska börja må bättre så snart som möjligt. Hoppas att du ska hitta ett ställe att sova på och att ni ska få en rolig träff. Här följer en sång från en svunnen och tyvärr mindre hälsomedveten tid.

Tack. Jag hoppas också 

Åh vad sofistikerat. Jag vet inte om det påminner om kvällen som jag planerar att ha. 😉

Lounge:
Kommer kanski! Detta blir kul!

Hoppas det blir bättre m morfar 🙁

Tack.  Jag vet att det kommer bli en riktigt trevlig kväll med detta sällskapet.  Jag uppskattar verkligen er Hjärta

S3ON:
P.S. Hade givit de flesta UMare sovplats om jag hade möjligheten. Så är inte heller ngt creep som är ute efter nåt specifikt lr så. Det kanske var lätt att misstolka pga omständigheterna etc. 

Mvh

Det var en vänlig gest. 

Mvh
Flickan på bilden

Draug:
Hade jag huserat i sthlms trakterna skulle jag lätt varit på att knäcka en bärs lr varför inte en back. Men hopps det blir en trevlig kväll i ljuvlig um-anda ändå!

Aw Hjärta Kom nästa gång.

Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: Mvh
Flickan på bilden

Sluuuuuuta, får jättedåligt samvete nu, känner mig smutsig Gråter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sluuuuuuta, får jättedåligt samvete nu, känner mig smutsig Gråter 

Då har jag lyckats med mitt ondsinta mål att förleda män genom att ha med en bild på mitt ansikte!


   
SvaraCitera
Draug

ceka92: Aw Hjärta Kom nästa gång.

Ja framtiden bjuder säkert på fler tillfällen ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera

Would if I could, men är bortrest! Tror dessutom gästsängen hemma i kollektivet är paxad hela veckan Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill asgärna träffa dig pga tkr du e intressant

// attitydinkontinent


   
SvaraCitera

Har nyligen kommit hem till Sverige och bor därför hemma hos mina föräldrar. Dessutom bor vi inte i Stockholm utan söderut. För övrigt har vi flera rum som står "tomma". 

Var berädd på en kall snöig helg i Stockholm. Nu har vintern kommit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Would if I could, men är bortrest! Tror dessutom gästsängen hemma i kollektivet är paxad hela veckan Tumme ned

Attans. Vi får ses en annan gång.

Daddy Cool:
Har nyligen kommit hem till Sverige och bor därför hemma hos mina föräldrar. Dessutom bor vi inte i Stockholm utan söderut. För övrigt har vi flera rum som står "tomma". 

Var berädd på en kall snöig helg i Stockholm. Nu har vintern kommit.

Tack, vad synd att du inte är där. 

Det snöar här också


   
SvaraCitera