Aviseringar
Rensa alla

Fredrick Federley (C) Misshandlad utanför sitt Hem


Ämnesstartare

Denna nyheten kan förpassas till många trådar. Men det är valupptakt, det är en känd politiker, och det är med all sannolikhet ett politiskt motiverad dåd så jag väljer att lägga den här i Riksdagsvalforumet.

Det var alltså igår kväll som Fredrick Federley blev påhoppad och Misshandlad utav enligt egen ursago av fyra unga killar vid 20-25 års åldern utanför sitt Hem på Hammarby Sjöstad.

Fredrik Federley är som säkert bekant för dom allra flesta en bög och en transvestit. Att det skulle röra som annat än politiskt motiverad dåd, alt hatbrott är högst otroligt.

Kommer Reinfeldt kläcka ur sig att det är sånt man får ta som bög i dagens svenska samhälle?
Vilka var det som utförde dådet? Muslimer, Nazister, eller Autonom vänster?
Vad kan detta få för Politiska efterspel? Kommer Centern att tjäna på dessa attacker, och isåfall hur?

​ http://www.expressen.se/nyheter/val2010/1.2136936/fredrik-federley-misshandlad-utanfo​r-sitt-hem

Fredrick Federley misshandlad utanför sitt hem

Centerpartisten Fredrick Federley har blivit misshandlad utanför sitt hem i Stockholm.
Han blev nedslagen av fyra misstänka gärningsmän.
- De är fortfarande på fri fot, säger Christina Johansson vid Stockholmspolisen.

Riksdagsledamoten Fredrick Federley (C) blev misshandlad utanför sitt hem i Hammarby sjöstad på onsdagen.
Polisen fick in larmet om en misshandel klockan 18.17 på onsdagen.
– En man har blivit nedslagen och fyra unga killar, i 20-25-årsåldern, med mörka kläder och kepsar är misstänkta gärningsmän, säger Christina Johansson, länsvakthavanade vid Stockholmspolisen.
Fredrick Federley fördes chockad till sjukhus efter överfallet.
– Jag är på sjukhuset och undersöks just nu. Du får ringa senare, säger han till Expressen.se.


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle gissa på Fria Nationalister Stockholm. De och Nordisk Ungdom driver för tillfället en kampanj mot Centerpartiet som heter Centerpolitik.se och har haft massa konflikter med Centerpartiet och deras ungdomsförbund. Federley har varit en av personerna de varit på mest och han har tidigare misshandlats av nazister i Stockholm, då för att han är bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polisen tror ju iaf att det var en slump.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det var Jan Björklund, Fredrik Reinfeldt, Lars Ohly, Peter Eriksson och Göran Hägglund. Gick rykten om att Federley var lite väl närgången i duschen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hört talas om människan. Förstår inte hur någon kan vara känd politiker från centerpartiet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Aldrig hört talas om människan.

vaaa, han ploppar ju upp överallt hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

vaaa, han ploppar ju upp överallt hela tiden

Första gången jag stöter på hans namn. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Första gången jag stöter på hans namn.

Inte så insatt kanske? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emopinglan13:

Inte så insatt kanske? [crazy]

Eller så bryr jag mig bara inte om värdelösa centerpartister. [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Eller så bryr jag mig bara inte om värdelösa centerpartister.

Jag röstade faktiskt på de [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Sluta chatta, är du snäll.

Sluta sarkastiskt gilla Mona Sahlin. [smile]

Okej.


   
SvaraCitera

Sming:

Vilka var det som utförde dådet?

Sming:

Nazister,

alt. sverigedemokrater 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror faktiskt inte det lär ha varit för att han är politiker. Antingen tror man att alla politiker är opålitliga, och då skulle man inte ge sig på just honom, eller så tror man att han (och C) är värre än andra, och då skulle man absolut inte ge sig på honom några dagar före valet; han blir ju en martyr så in i helvete.
EDIT: Menar att det troligen inte var någon politisk grupp eller några politiskt insatta eller dylikt som låg bakom det, möjligen något retard som inte bara inte gillar honom/C men inte fattar att detta gynnar dem.

Tror dock det kan ha varit för att han är bög, eller för att han är en äcklig snorunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

EDIT: Menar att det troligen inte var någon politisk grupp eller några politiskt insatta eller dylikt som låg bakom det, möjligen något retard som inte bara inte gillar honom/C men inte fattar att detta gynnar dem.

Troligen som du säger, det rör sig om människor som inte fattar att dessa typer av överfall bara gynnar C i framtiden. Jag tror även Federley uppskattade attacken, han får ett Martyrskap.

Min klara gissning går såklart åt Muslimer, alt autonom vänster. Att ge sig på folk känns mest som en fyllegrej från nationellas sida. känns väldigt främmande att hela fyra nazzar skulle campat för att ge sig på en politiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

känns väldigt främmande att hela fyra nazzar skulle campat för att ge sig på en politiker.

Men att det är så självklart att muslimer ger sig på en politiker är ju såklart mindre främmande.[zzz]

Förvånar mig inte alls att sådana här typ av uttalanden kommer från just dig.

Sming:

ag tror även Federley uppskattade attacken

Ja...de flesta gillar att bli misshandlade så att de hamnar på sjukhus. Jag tror nog inte att någon skulle gilla det, oavsett vad man har att vinna eller förlora på det.


   
SvaraCitera