Aviseringar
Rensa alla

Friad


Ämnesstartare

Hej kära umfamilj!

Makthaverskan är nu åter.
Jag klarade fängelset bra och lyckades låta bli att tappa tvålen. Inget agg hyses mot personen som så ont klubbade min dom, då regler typ är till för att följas. Även om man kan tycka att jag borde få stå över dem, som käre rare Internet så fint påpekade i sin fina tråd. Värmde lite i kylan när jag fick den mmsad till mig.
Sökte lite egoistiskt nyss på mitt namn och såg att jag blivit lite saknad, vilket är sött och fint!
Nu ska jag bege mig till vårdcentralen med mina dumma öron då jag, hör och häpna, faktiskt inte har någon privatläkare på stand by.

Passar också på att hälsa igen 100 ggr grattis till Saddy och önska henne en jättefin födelsedag!

Önskar er andra en dag med vad ni kvalitativt förtjänar!

Image


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH DET VAR PÅ TIDEN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera

Gillar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är hungrig och dom har gjort nått i köket så jag får inte gå in där [sad] Har inte käka frukost än [cry]


   
SvaraCitera

Hurra! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visste inte ens att du var låst. [shake]


   
SvaraCitera
Exner

[y]


   
SvaraCitera

Välkommen tillbaks. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla hatar ju dej [blush]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Alla hatar ju dej [blush]

[no-no] Hälften älskar henne, och den andra halvan älskar att hata henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

odiös:

Hälften älskar henne, och den andra halvan älskar att hata henne!

EXAKT!!!

VÄLKOMMEN TILLBAKA FINA ISOLA [love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love] NU KOMMER NACHAC OCH CO BLI GLADA ATT DE FÅR SLÅSS MED DIG IGEN


   
SvaraCitera