Aviseringar
Rensa alla

friday evening


Lounge fact:

va

Ja, om man är trött på den likgiltiga vardagen är det skönt att få sitta och vandrar i gamla minnen och saknar vad man hade. Jag skulle beskriva mina känslor som en blandning mellan frustration, nostalgi, vemod och nytändning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

runkar av kebu

va gör du?[sad] känns inte något, men har datorn på magen så du kanske gör i smyg[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Idag har jag gnott näsan mot syrénblommor.
Att gosa med ett träd. Jag är nog någon slags dendrofil (förutom det sexuella. måste påpeka så att ni inte börjar tro konstiga saker).

hahaha alltså elsa... tror inte du knullar syrenbusken

men låter fin... har massa syrénbuskar på tomten ska gno min näsa mot dem med när d blomstrar

var din bdag bra??

krasch:

Vad gör du själv fröken Lars?

har rätt ont i halsen... försökte käka hallonsorbét idag, klarade 2 skedar sedan började jag nästan böla för det sved och gjorde ont asmkt!!!!!

e lite ostabil just nuuuuuuuu enda jag längtar efter är att få träffa min psykoterapeut och det är på måndag och om jag ej är repad då slår jag ihjäl min hals


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hmm kanske, men har ej pluggat så bra idag tkr jag[sad]

du får va superbra imorgon då?

Caligula:

Ja, om man är trött på den likgiltiga vardagen är det skönt att få sitta och vandrar i gamla minnen och saknar vad man hade. Jag skulle beskriva mina känslor som en blandning mellan frustration, nostalgi, vemod och nytändning.

okääj.. fattar fortf ej vad som är perverst


   
SvaraCitera

Lounge fact:

du får va superbra imorgon då?

ah.. el får försöka iaf[blush]

Dold text: kmmr nog aldrig hända[blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

va gör du?[sad] känns inte något, men har datorn på magen så du kanske gör i smyg[blush]

PINSAM du e jag skrev kebu inte kebu12 dvvs menar ej dig!! sry grabben!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Dold text:

men du har klarat studierna hittils iaf!!! så du e tillräckligt bra på att plugga iaf

*e positiv*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahaha alltså elsa... tror inte du knullar syrenbusken

Undviker missförstånd [blush]

Lounge fact:

men låter fin... har massa syrénbuskar på tomten ska gno min näsa mot dem med när d blomstrar

Ja gör det 😀

Lounge fact:

var din bdag bra??

Den var fin och lite stressig men mest bra stressig. Kändes inte så födelsedagsaktig, men det gör liksom ingenting.

Lounge fact:

har rätt ont i halsen... försökte käka hallonsorbét idag, klarade 2 skedar sedan började jag nästan böla för det sved och gjorde ont asmkt!!!!!

Uschuschusch! Hur känns det nu då?

Lounge fact:

e lite ostabil just nuuuuuuuu enda jag längtar efter är att få träffa min psykoterapeut och det är på måndag och om jag ej är repad då slår jag ihjäl min hals

Kan du inte gå om halsen bråkar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

har rätt ont i halsen... försökte käka hallonsorbét idag, klarade 2 skedar sedan började jag nästan böla för det sved och gjorde ont asmkt!!!!!

hur är din hals, gör den bara mer och mer ont?[sad] den läker väl något?

Angelize:

PINSAM du e jag skrev kebu inte kebu12 dvvs menar ej dig!! sry grabben!!!

hehe ojdå, det där blev visst pinsamt för mig[blush] man kunde ju alltid hoppas liksom[sad]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men du har klarat studierna hittils iaf!!! så du e tillräckligt bra på att plugga iaf

*e positiv*

haha nja[blush] el gick bra tills den här terminen, sen fuckade mitt liv uuuuuur[crazy] men löser sig nog

de problem jag hade förut har försvunnit av sig själv osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Undviker missförstånd [blush]

XD[love]

krasch:

Den var fin och lite stressig men mest bra stressig. Kändes inte så födelsedagsaktig, men det gör liksom ingenting.

fick du någe tårta o presents?

krasch:

Uschuschusch! Hur känns det nu då?

typ okej!

krasch:

Kan du inte gå om halsen bråkar?

jo om den bråkar lite, men inte jättemycket som nu blö

kebu12:

hur är din hals, gör den bara mer och mer ont?[sad] den läker väl något?

nää gör inte mer och mer ont... men den gör ont! igår tog det två timmar för mig att få i mig en avocado. de flesta som har gjort denna operation är i princip symtomfria dag 10, vilket det är för mig imorgon men jag har svårt att se det nu. dag 1-5 var bra, 6-8 helt åt helvete och idag lite mindre helvete men fortf jobbigt.. typ [crazy] men förhoppningsvis är jag bra snart... annars är det något tokigt

Blivande_japan:

de problem jag hade förut har försvunnit av sig själv osv

gud vad skönt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

fick du någe tårta o presents?

ah fick ritargrejor och byxor. på jobbet blev jag överraskad med tårta. asglad!

Lounge fact:

jo om den bråkar lite, men inte jättemycket som nu blö

Sämst. Den borde ju sluta bråka snart. Är det att det bildats skorpor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slutade nyss försöka sova trotts att jag måste upp tidigt i morgon


   
SvaraCitera

Lounge fact:

gud vad skönt!

jao, nu iaf[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

ah fick ritargrejor och byxor. på jobbet blev jag överraskad med tårta. asglad!

åh värsta fetbra arbetskamraterna [bigsmile]

krasch:

Sämst. Den borde ju sluta bråka snart. Är det att det bildats skorpor?

aaa gjort mer ont pga bildade skorpor... men nu ska de väll börja falla bort snart [cute] dvs. jag kmr svälja dem... ha ha ha så jävla vidrigt men är härdad nu efter allt blod och sårsmörja jag svalt under läkningstiden

OF 5:

slutade nyss försöka sova trotts att jag måste upp tidigt i morgon

blir så ibland... ska du göra något speciellt?

Blivande_japan:

jao, nu iaf[crazy]

ja, men jag menar att problem löser sig av sig själv, det är en jäla bedrift!


   
SvaraCitera