Aviseringar
Rensa alla

Friends Arena


Ämnesstartare

Herrejävlar! Såg ni Zlatans bicicleta!? Men vad i helvete är Friends Arena för namn? Det är ju pinsamt när andra landslag kommer hit och ska spela. Vad fan hände med oss? Vi brukade vara vikingar och plundra andra länder. Nu är vårat land fyllt med massa moralkärringar och PK-horor. Visst mobbning är fel men mobbning kommer inte att försvinna bara för att våran national arena har ett mesigt namn. Ge arenan ett seriöst namn så att man slipper skämmas. Swedbank Arena (som den först skulle heta) eller Nya Råsunda är passande namn.


   
Citera
Ämnesstartare

Haha, som att vikingar var en bra grej, egentligen.

Besides, jag ser hellre ett antimobbingsnamn på vår arena än en jäffla bank.


   
SvaraCitera
kachin

mm typ Guldfågeln Arena, där spelar vi endast seriös fotboll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Haha, som att vikingar var en bra grej, egentligen.Besides, ser hellre ett antimobbingsnamn på vår arena än en jäffla bank.

Jag tycker bara att Friends är ett så löjligt namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

mm typ Guldfågeln Arena, där spelar vi endast seriös fotboll

Ja Guldfågeln är väl ganska löjligt men inte lika löjligt som Friends. Det låter dock ganska badass på engelska i alla fall. Golden Bird Arena!


   
SvaraCitera
kachin

Golden Bird Arena........ ja jävligt badass [crazy] oj oj grabbar här liras fotboll minsann [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibrakadabra Arena skulle den heta om jag fick bestämma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan så mycket bättre än swedbank arena iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den borde heta något rikitgt jävla fett. typ DOOMBRINGER ARENA. Ja, så man fattar att det är vikingar som slåss här.


   
SvaraCitera
kachin

Budolicious:

DOOMBRINGER ARENA. Ja, så man fattar att det är vikingar som slåss här.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Gnaget vill vara vänner och bjuda på saft och bullar på friends arena.

hahahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Ibrakadabra Arena skulle den heta om jag fick bestämma.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Den borde heta något rikitgt jävla fett. typ DOOMBRINGER ARENA. Ja, så man fattar att det är vikingar som slåss här.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PK-horor

[smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][zzz][ops][n][y][no-no][party]


   
SvaraCitera