Aviseringar
Rensa alla

friendzone eller inte?


Ämnesstartare

mitt objekt, ragg, crush vad man nu ska kalla det, snapchatar jag med mycket. Men det är alltid jag som tar initiativet att snapa först. Men hon svarar alltid och är trevlig och goo, ibland samtalsförande. När vi träffas irl samma sak. Men det käns inte som att hon är lika på hugget som mig liksom. 
Hur skulle ni bedöma detta, är det ett teken på friendzone eller är det bara sikta mot stjärnorna?


   
Citera

"Friendzone" är bullshieet.


   
SvaraCitera
Exner

Hon ser det som att du är mer investerad i det hela än vad hon är. Ligg lite lågt några dagar och låt henne komma till dig istället.


   
SvaraCitera

Tjejer skriver sällan först till mig. Det är alltid jag som får ta initiativet. Det betyder ingenting. 

om du är friendzoned beror det på att du inte är tydlig med vad för relation du vill ha med henne och hon tror du vill vara "bara kompis"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men asså om jag säger såhär, vår relation har gått upp senaste månaden, men nu känns det som den stannat. Men jag är jävligt på göra något med henne, mer än att träffas då vi tränar, men vill inte göra det förens jag får något typ av bekräftelse att hon är intresserad av mig


   
SvaraCitera
mynona

I slutändan är det förstås alltid individuellt, men som generell regel så är det väl bättre att ignorera personen ifråga fram till att den tar kontakt i sådana här fall. Jag vet att det är svårt men vad kan man göra. I vissa situationer blir ens värde devalverat ju mer entusiasm man visar. Det är sorgligt


   
SvaraCitera

Blev Friendzonad av min crush ;( va ihop med henne en gång inan i 1 vecka 


   
SvaraCitera

lägg ned hela friendzone skiten för fan


   
SvaraCitera

Du e inte friendzonad, hon dissar dig bara. Skit i att snapa henne ett par dagar, sen ser du om hon gillar dig. Friendzone är om hon bara vill vara vänner 😛


   
SvaraCitera