Aviseringar
Rensa alla

Frieri


Ämnesstartare

Till pojkvännen kommer ringen vara utan sten som på bild med gravyr: ''mitt namn'' 5/7-2012, 521kr
Till mig kommer ringen vara med en äkta diamant och gravyr: ''pojkvännens namn'' 5/7-2012, 1100kr

Hade tänkt fria till min kille den 5 Juli i år 🙂 med dom ringarna.
Så frågan till er killar: Skulle ni bli glada för ringen om ni var en 18 åring? Helt ärliga svar tack! 🙂
Och frågan till alla, (behöver lite tips): Hur skulle ni fria till er pojkvän/flickvän för att göra h*n ''överraskad''? 🙂
Han vet om att jag kommer fria men lite kul med nån överraskning! Tänk på att han är 18 då.

Om er ''överraskning'' kostar, så kan den inte kosta över 1500kr!

ÄNDRAT 2012-02-27 03:10

9264_4726.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

hade blivit gladare av att få någon billig plastring och weed för resten av pengarna istället.


   
SvaraCitera

eller den här.

Image


   
SvaraCitera

men om du vill vara förutsägbar och traditionell, visst, kör på en silverring. gillar för övrigt att din ring är dyrare och "finare" än hans. lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han valde sin ring själv 🙂 Han ville ej ha nån sten eller nåt i sin för då är den för ''flickig'' och ej killig 🙂


   
SvaraCitera

vilket rövhål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha 🙂
Det jag tror är att han vill inte att jag betalar en förmögenhet åt han då jag inte har så mkt pengar 🙂
Kollade in en annat par förlovningsringar idag för runt 2500kr men det vart för dyrt enligt honom 🙂 Så tror nog att han har problem med hur mkt dom kostar 🙂 men men...


   
SvaraCitera

som sagt, billig plastring och weed för resten av pengarna. om han inte tycker att det är bland det konstigaste men samtidigt underbaraste någon gjort så är han sjukt tråkig. och älskar dig inte.


   
SvaraCitera

ni kan röka gräset och ha sex. det är sweet, tro mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom ringarna hade jag tänkt mig först 😛

Haha! 🙂 Tyvärr så röker inte han gräs ÄN och han kommer inte börja heller, varken för mig eller han föräldrar 😛

108210309210309H-0.jpg


   
SvaraCitera

VAD FAN ÄR NI FÖR ETT PAR EGENTLIGEN? JAG ORKAR INTE.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi är väll ett par som ska förlova oss :3


   
SvaraCitera

Ska fira att jag inte är dum i huvudet nu med hjälp av WEED


   
SvaraCitera

dekadent:

Ska fira att jag inte är dum i huvudet nu med hjälp av WEED

fan, nu blev jag också sugen. let's kick it.


   
SvaraCitera

det skapades visst en till tråd i ämnet så då låser vi den här.


   
SvaraCitera