Aviseringar
Rensa alla

Fritid


Ämnesstartare

Har det tråkigt som fan så undrar bara vad folk gör efter skolan eller på helgerna. Själv sitter jag framför datorn alldeles för mycket och spelar badminton.


   
Citera
Ämnesetiketter

sova


   
SvaraCitera

Jag sitter bara framför datorn.


   
SvaraCitera

kör mc när vädret tillåter tränar och lite sånt


   
SvaraCitera

Målar, läser en fantasybok, blir inspirerad av mina värdesaker i rummet, skriver berättelse om dem, gör bilder till berättelsen. Har fått en uppgift att måla någons dröm, så nästa teckning blir en som ser ut som Pippi i 17 årsåldern, från Irak och rider på en häst med Sverigedräkt. Går till skogen med mina dockor och fotar ett träd i fyra timmar, samma plats. Går till trädet bredvid nästa dag och fotar det jag inte hann med. Söker upp alla secondhandbutiker och fikaställen, då secondhand är det bästa som finns. Min favorit har till och med öppet på söndagar. Ibland blir det en secondhandvecka om det är något speciellt man är ute efter, som guldramar. Sen brukar jag besöka slott och liknande sådana ställen på sommaren, gamla byar med fik. Söker också upp trädgårdscafe och drömmer om att besöka äppleträdgården. Hittar ny musik genom att kolla på asiatiska dramor men annars sätter jag på en speldosa i rummet och lyssnar på den. Har en kompis som vi har gjort en lista på platser vi ska besöka, vi är trötta på shopping så vi vill göra mer promenader. Med fikaställen och lite retro, ännu mer slott! 

Hoppas du hittar nånting och göra. :3


   
SvaraCitera

Jag ritar, målar, spelar både trumpet och tv-spel, sitter framför datorn och kollar på neflix/youtube och är inne på Discord. Jag är inte en särskilt rolig människa.


   
SvaraCitera

Tittar på serier/filmer, spelar datorspel, programmerar, håller på i photoshop och pratar med vänner 😀


   
SvaraCitera

Tyvärr så sitter jag mest vid datorn. Borde hitta på mer aktiviteter.


   
SvaraCitera

Jag åker longboqrd


   
SvaraCitera
Listus

Tränar 6-8 gånger i veckan, spelar, ser filmer. Sen när det inte är vinter lirar jag fotboll med vänner 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
kör mc när vädret tillåter tränar och lite sånt

Vilken modell?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera