Aviseringar
Rensa alla

Fritiden


Ämnesstartare

Vad gör folk egentligen efter studier och jobb? Tell me bellow. 


   
Citera

Brukar gymma och spela handboll. Förr spelade jag ganska mycket men har inte blivit lika mycket på sistone


   
SvaraCitera

Anton_pj:
Brukar slå upp minoriteter

wtf kompis, not cool


   
SvaraCitera

Jag brukar köra motorcykel när jag inte jobbar eller går i skolan


   
SvaraCitera

pension


   
SvaraCitera

Tvättar bilen och äter bullar. Lyssnar på musik också. 


   
SvaraCitera

Lira boll, lite Xbox/pc också ibland


   
SvaraCitera

Mobbar estetareCool


   
SvaraCitera

Maymay:
Mobbar estetareCool

Good boi


   
SvaraCitera

Asstriid:

Good boi

+1 rep


   
SvaraCitera

Asstriid:
Tvättar bilen och äter bullar. Lyssnar på musik också. 

Jag tittar på grannarna som tvättar bilarna Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Maymay:
Mobbar estetareCool

Mobba på du, jag är upptagen med att tänka så hinner inte mobba tillbaks. Du är snygg förresten. Fast ibland ser man snyggare ut på bild. Jag hörde thailändska idag på bussen och det var mycket snyggare röster än det jag hört på tv Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag går en kvart promenad, dagdrömmer på bussen en timme med lika mycket stilla sittande hemma, stela fingrar. Icke! 

Går på träffar och sånt men blir alltid en besvikelse. Har inte hittat nått jag kan fästa mig vid som jag kan gå till en gång i veckan. Därmed blir det mycket påläsning. Jag skriver berättelser av mina drömmar som jag får genom bilder på Instagram eller en klippa bakom busshållplatsen. Så här såg den ut jag drömde om: 

20190528_181137.jpg


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Mobba på du, jag är upptagen med att tänka så hinner inte mobba tillbaks. Du är snygg förresten. Fast ibland ser man snyggare ut på bild. Jag hörde thailändska idag på bussen och det var mycket snyggare röster än det jag hört på tv Mycket glad

Ser rätt okej ut irl också skulle jag säga 😉


   
SvaraCitera
evene

Löser rubiks kub, spelar piano och gitarr


   
SvaraCitera