Aviseringar
Rensa alla

From Russia With Hate - CURRENT TV


Ämnesstartare

I snälla Europa är det precis tvärtom. Här är det istället mörkhyade personer som härjar och ställer.


   
Citera
Ämnesstartare

Arazoid:

I snälla Europa är det precis tvärtom. Här är det istället mörkhyade personer som härjar och ställer.

Eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Russians don't want to live like slaves in their own land, which is what is happening now. Since the government can't deal with the problem of the immigration process, people begin showing initiative, which can result in various forms of violence."

passaro:

Eller inte.

Har du bott under en sten hela livet eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det har jag inte. Dock är inte världen så jävla svartvit som ni vill få det till.

Ni i ND runkar väl till nationalbolsjevikerna, kan jag tänka mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Talade engelska, då blev dom vänliga mot honom. (eftersom han inte var svensk)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nej, det har jag inte. Dock är inte världen så jävla svartvit som ni vill få det till.

Ni i ND runkar väl till nationalbolsjevikerna, kan jag tänka mig.

Asså, jag har märkt att te.x Mexikanare ofta är riktigt stora rasister och fega jävla hycklare!

De har dessutom en fientlig inställning mot laglig invandring! Samtidigt så stödjer regeringen olaglig invandring till USA samtidigt som man stämplar vita för rasister för att få bort uppmärksamheten från mexikansk knarksmuggling till staterna! Jag är less på alla äckliga afro-centriker och mexikanska fittjävlar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

.

Usch, jag mår verkligen illa av att se på det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Usch, jag mår verkligen illa av att se på det där.

Vi har en annan scen i Europa, mår du illa av det också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om våld inte är rätt så är det ju den enda utvägen i detta fallet, tiotals miljoner unga ryssar går utan jobb och utbildning med ingen utsikt för framtiden, och detta hör och häpna i deras egna land, immigranter har större utsikter då dom tar vad som helst för vad som helst. Boris Jeltzin som var den som fick makten efter upplösningen sank ner Ryssland i en ännu större depression tack vare sina nyliberala influenser. Sånt föder enormt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Vi har en annan scen i Europa, mår du illa av det också?

Jag mår illa av all misshandel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uigurerna är Kinas Rosengård typ.


   
SvaraCitera