Aviseringar
Rensa alla

Frukost


Toffe
Ämnesstartare

vad äter ni till frukost: Oboy och mackor, gröt, fil eller vad?


   
Citera

bröd, smör, jordnötssmör, färskostprodukt, ost, skinka, vatten


   
SvaraCitera

två ägg och en banan oftast


   
SvaraCitera

nej, jag äter inte allt det där till frukost, Toffe. det där är saker jag kan äta till frukost. det varierar. det är nästan alltid bröd och smör. med bröd och smör är det antingen ost och skinka, jordnötssmör, eller färskostprodukt

ja, jag dricker bara vatten. i dag drack jag te med min första måltid, men det räknas inte, för i dag är en studiedag och jag är förkyld, och därför vaknade jag sent och orkade inte skapa något att äta tills det var cirka mitt på dagen.


   
SvaraCitera
Toffe
Ämnesstartare

Ok jag kan du skriva vad jag själv äter. Oftast Oboy + ett par mackor, men det händer att jag äter gröt eller fil och flingor. Brukar inte fixa frukost själv för det gör morsan. jag dricker kaffe och te ibland men inte till frukost. Kaffe då är det latte som gäller.


   
SvaraCitera

Toffe: Brukar inte fixa frukost själv för det gör morsan.

jag fixar frukost själv nästan varje gång nu för tiden

Toffe: jag dricker kaffe

jag har aldrig druckit kaffe


   
SvaraCitera
Toffe
Ämnesstartare

aldrig varit nyfiken på kaffe? Dricker du mycket öl då?


   
SvaraCitera

På vardagar - Endast kaffe. På helger blir det riktig frukost. Borde dock äta riktig frukost varje dag för min egen skullParty


   
SvaraCitera

Toffe:
aldrig varit nyfiken på kaffe? Dricker du mycket öl då?

Jo, jag har varit nyfiken på kaffe länge, men hur skulle jag ha möjligheten att dricka kaffe? Har jag möjligheten? I så fall har jag inte insett det.

Toffe: Dricker du mycket öl då?

skojar du


   
SvaraCitera

Om jag äter frukost blir det typ en ostmacka eller något, eller så gör jag gröt om jag hinner. 


   
SvaraCitera
Toffe
Ämnesstartare

skoja om vad? Menar du öl?


   
SvaraCitera

Toffe:
skoja om vad? Menar du öl?

ja, om öl.


   
SvaraCitera
Toffe
Ämnesstartare

Jag har smakt men aldrig varit full men många som är 16 har väl varit det


   
SvaraCitera

Toffe:
Jag har smakt men aldrig varit full men många som är 16 har väl varit det

nej, jag har aldrig druckit alkohol, om inte mina släktingar har drogat mig, vilket jag har försökt undvika; jag är misstänksam när de ger mig något att dricka.


   
SvaraCitera
Toffe
Ämnesstartare

ok bra det


   
SvaraCitera