Aviseringar
Rensa alla

Frustration


Ämnesstartare

isola:

Bosniskt?

vad annars 😛 (nu slutar vi gå OT)

Rejmond D Röjter:

Det västa är att morsan tycks hålla med honom

dålig morsa o.O jävla skitunge ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

vad annars 😛 (nu slutar vi gå OT)

Tänkte eftersom pappan inte är bosnisk, eller det kanske han är?
Detta är ju familjerelaterat [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

dålig morsa o.O jävla skitunge ;P

Visst? Förstår du nu varför jag känner mig så jävla frustrerad och arg? Jag kan inte gör någonting alls för att göra något åt min bror, för då blir min morsa arg på mig! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tänkte eftersom pappan inte är bosnisk, eller det kanske han är?

Kroat 😛

isola:

Detta är ju familjerelaterat [no-no]

fast handlar inte om detta ämnet ;D

Rejmond D Röjter:

Visst? Förstår du nu varför jag känner mig så jävla frustrerad och arg? Jag kan inte gör någonting alls för att göra något åt min bror, för då blir min morsa arg på mig! [mad]

Ben there done that 🙂 så jag vet 😛 blööh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

fast handlar inte om detta ämnet ;D

Kanske är en jävlig bebis? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kanske är en jävlig bebis? [wink]

Inte än så länge ;D


   
SvaraCitera

Om jag vore du skulle jag nog skita i din bror och ta ett snack med din morsa isället, kanske inte nödvändigtvis med målet att "ställa allt till rätta", utan mer för att berätta exakt vad det är du tycker är fel/jobbigt och att du har seriösa problem med det, och att det delvis är hennes ansvar hur du mår. Är dessutom ganska säker på att din bror inte heller mår särskilt bra av att bli bortskämd och aldrig kunna lära sig att sätta just gränser. Worst case, he'll won't even keep a decent job.

Jag hade också problem med min morsa när jag bodde hemma, och hon var nog den främsta anledningen till varför jag flyttade hemmifrån i tidig ålder - så jag tänker att jag kanske kan relatera en aning. Har alltid haft problem med vuxna(/auktoriteter) som inte kan ta kritik, just bara för att de är vuxna. Det inte sagt att jag vet bäst heller, men jag vet åtminstone när jag mår skit och vill slå in skallen på någon (och ofta av vilken anledning).

If there be interest:Dold text: Har dock inte haft kontakt med morsan de senaste sex åren, vilket jag först nu börjar få dåligt samvete över. Om vi hade pratat igenom saker och ting mer när jag bodde hemma kanske det hade gått att undvika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Min syrra tycker t.ex. att det är helt okej att i princip hosta någon i ansiktet när man sitter och kollar på tv, så länge man var den första att sätta sig i tvsoffan

Hatar sånt.

Till Ts, prata med din mamma om hur du känner.. prata ut och få henne att förstå dig och att se problemet, prata med din lillebror också?


   
SvaraCitera
Ofixad

Rejmond D Röjter:

Fungerar ej. Speciellt inte med min ena lillebror, han är bara en liten skitunge som gör allt, verkligen allt han kan för att göra mig förbannad verkar de

Lyssna inte på de som s äger åt dig att ignorera detta. Det går inte.
jag har 3 yngre brorsor som alla visar detta symtom. Det du kan göra (dvs innan en av de yngre brorsorna blevit pissstark på grund av allt för mycket hockey) är att sätta skräck i deras ögon. Slå dom, dra dom i håret, gå in på deras msn o skriv till alla att dom är homosexuella och ge dom skulden på sånt som du gjort.

Så vinner du deras respekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå ut i skogen och uppsök dina sanna artfränder [wink]


   
SvaraCitera

Testa att bonka lite vett i dem[y]


   
SvaraCitera

Testa att bonka lite vett i dem[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Yngre syskon, och yngre öht, testar ens gränser och gör allt för att man ska bli arg och göra något mot dem, men bryr man sig inte så slutar de till slut då de tycker att det är tråkigt när det inte ger något resultat[smile]

Rejmond D Röjter:

ungerar ej. Speciellt inte med min ena lillebror, han är bara en liten skitunge som gör allt, verkligen allt han kan för att göra mig förbannad verkar det..

Samma med äldre systrar verkar det som.

Det jag gjorde, som löste problem jag haft med henne i ca 19 år!

Var helt enkelt att ignorera henne när hon försökte såra mig, prata med alla andra och låtsas som att hon inte var där.

Gissa vad som händer nästa gång vi ses?

Hon är JÄTTETREVLIG, frågar mig genuint om saker jag vill göra, är snäll och jättemysig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

gå ut i skogen och uppsök dina sanna artfränder

Har ofta funderat på detta, men tyvärr lever det inte många i detta land [cry]

Ofixad:

Slå dom,

Gör redan, men han ringer bara morsan. En liten skiten skvallerunge, det är vad han är [mad]

Ofixad:

dra dom i håret,

Det gör man inte om man är man [zzz]

Greger_EFG:

Hon är JÄTTETREVLIG, frågar mig genuint om saker jag vill göra, är snäll och jättemysig. 🙂

Hon kanske mognade? Hon är trots allt äldre, och kanske insåg att det bara var töntigt att reta småsyskon.
Detta fungerar inte på denna idiot i alla fall, han börjar typ kasta saker på en om man inte lyssnar [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Hon kanske mognade? Hon är trots allt äldre, och kanske insåg att det bara var töntigt att reta småsyskon.

Åh nej, var en nästan ögonblicklig förändring.

Börja bara behandla din lillebror som han inte finns eller inte är värd något när han uppför sig.

Svårt då man bryr sig LIIITE om alla familjemedlemmar, men lyckas du kan du få bra effekter!

Synd att det inte verkar fungera :S


   
SvaraCitera