Aviseringar
Rensa alla

Frustrera pojken?


Ämnesstartare

Jag antar att jag är en ganska retsam person, för jag sitter just nu och tänker på hur jag ska kunna frustrera min kille. Jag lyckades en gång, omedvetet, och det var jätte kul! Man märkte verkligen att han höll på att tappa fattningen helt, han verkade tycka om det också, efter ett tag.

Jag funderar typ på att en hel dag kåta upp honom med heta kyssar, tafsande o sånt offentligt, problemet är väl bara lite att han är väldigt oblyg, mycket mer oblyg än mig, och han vet det. Så han skulle kunna göra knäppa saker och fast jag började det så skulle det vara jag som stoppade det.

Underkläder finns också, men känner mig så dum. För jag kan inte gå runt med en korsett under tröjan hela dagen (inte min korsett iaf, den är för spexad och skulle synas allt för väl för människor jag inte vill ska se) men samtidigt kan jag ju inte gå på toa när jag kommer hem till honom och byta om och sen gå till hans rum, det skulle också kännas otroligt dumt. Sen är jag inte fullt så bekväm i min egen kropp att jag gillar att visa mig i bh och trosor för honom rakt upp och ner.

Men har ni nå tips??


   
Citera
Ämnesetiketter

Gullregn:

Jag funderar typ på att en hel dag kåta upp honom med heta kyssar, tafsande o sånt offentligt

Låter som en bra plan! Håll dig till sånt som du känner dig bekväm med, sen kanske det går att avancera naturligt om det börjar kännas som det blir för mycket av samma, och du själv känner för att testa något nytt.

Huhu, det där att hålla på och tappa fattningen är galet. Har varit med om sådant och... gah, lika underbart som jääävligt frustrerande!


   
SvaraCitera

Gullregn:

Men har ni nå tips??

Lägg ner det där spelet. Ha samlag,sov.


   
SvaraCitera

fan va ovärt att hålla på sådär


   
SvaraCitera

det är roligt


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Lägg ner det där spelet. Ha samlag,sov.


   
SvaraCitera

Gullregn:

Men har ni nå tips??

Om du ser till att han inte runkar/har sex på typ en vecka, binder fast honom någonstans och använder din kropp till att teasa honom i ett par timmar så blir han säkert frustrerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Lägg ner det där spelet. Ha samlag,sov.

OF 5:

fan va ovärt att hålla på sådär

Det är ju sjukt roligt ^^ Och han verkade gilla det också 😉


   
SvaraCitera