Aviseringar
Rensa alla

Frysa


Ämnesstartare

Har ett litet stort problem.

Jag är extremt frusen av mig, och då snackar vi inte bara sådär att man fryser för minsta lilla utan jag fryser så fort temperaturen sjunker liite. Och grejen är sen att jag inte får upp värmen på timmar! Spelar ingen roll hur mycket kläder, täcken och skit jag drar på mig, tänderna skakar ändå.

Nu har jag testat med att börja träna för att få igång blodcirkulationen, har börjat äta massa mat (underhudsfettet funkar ju för djuren) och såklart massamassa kläder. Men det funkar ju förfan inte... Hade samma problem förra vintern.

Och nej jag är inte äckelsmal heller, hade äs förra året men är fri från skiten nu och är 'normal' med bullmage och höfter. Kan den ha påverkat något som sitter i än fast kilona har kommit tillbaka med råge?

Någon som har samma?


   
Citera
Ämnesetiketter

ne du e den enda


   
SvaraCitera

daylight:

Jag är extremt frusen av mig,

daylight:

Och grejen är sen att jag inte får upp värmen på timmar! Spelar ingen roll hur mycket kläder, täcken och skit jag drar på mig, tänderna skakar ändå.

daylight:

Och nej jag är inte äckelsmal heller,

Stämmer på mig med. På vintern tex och jag kommer hem efter en dag på jobbet eller om jag gjort något annat. Jag tänder ljus, dricker te, sätter på mig varma kläder, tofflor och är invirad i filt. Tar ändå timmar att få upp värmen [sad]


   
SvaraCitera

kan värma dej[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

är också sån lite[sad] börjar sakna att ha badkar[sad]


   
SvaraCitera
oktan

Du är inte ensam, jag är åxå frusen. Långärmad tröjja å halvt påklädd, intrasslad i en filt, eldat fart i en fotogen lampa som ger bra värme. Brukar trixa med värme systemet i bilen för få ut en brännande värme på golvet över vintern. Har ingen aning varför man fryser så förbaskat. Sommras då alla sa de va riktit varmt, tyckte ja de va perfekt & gick i långbyxer men hängde faktist av mej skinnvästen några gånger för kompisarna tjöta att de va inte normalt att gilla den värmen på 32grader i skuggan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är ju att det blir lite jobbigt när det blir så många lager att man inte får på sig mer kläder... Då känner man sig rätt desperat


   
SvaraCitera

daylight:

Har ett litet stort problem.

Litet eller stort? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Litet eller stort?

Både och? I-landsproblem. Så för mig känns det rätt stort, för någon annan nog rätt litet


   
SvaraCitera

daylight:

Så för mig känns det rätt stort

Key. Rör du på dig ofta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Rör du på dig ofta?

Jodå, rider 4 ggr i veckan, gym 2 ggr och springer 2 gånger. Fast nu har mina benhinnor fuckat up sig så löpningen ligger lite på hyllan


   
SvaraCitera

Det måste kännas skönt att stå i en varm dusch och njuta iaf. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är ju bara att det känns skönt för ett tag och sen fryser man igen... 🙁


   
SvaraCitera

te[blush]


   
SvaraCitera

daylight:

Problemet är ju bara att det känns skönt för ett tag och sen fryser man igen... 🙁

Det kanske är nått psykiskt.. [cute]


   
SvaraCitera