Aviseringar
Rensa alla

Fryser ihjäl


Ämnesstartare

Vad ska jag göra, sitter och skakar av köld, min mage håller på att käka sig själv pga hunger och jag är allmänt less

tips plz


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kan få värma dej i min säng[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tips:
klä på dig mer kläder(vet att det är svårt för dig, men ta dig i kragen!)
gå ut i köket ta några mackor
sov!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värm dig i kebus säng och ät något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ej äta eller värma mig, sitter och bränner fett ffs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klä på dig :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gå o lägg dig då [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

vill ej äta eller värma mig

diss[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

klä på dig :S

Vill ju vara sexig för din skull [cry]

hästpojken:

men gå o lägg dig då

kan ej sova hungrig

kebu12:

diss

Nästan så att jag nappade, men inte ikväll [cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Vill ju vara sexig för din skull

kan ju ändå inte se dig [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

kan ju ändå inte se dig

Kan beskriva mig [blush] Och har ingen fantasi så jag är tvungen att vara som jag beskriver mig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta gnäll och gör nått åt problemet [cry] är fan skithungrig jag också.

(oj jag har glömt äta middag inser jag nu! HAHA)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Kan beskriva mig Och har ingen fantasi så jag är tvungen att vara som jag beskriver mig

oki jag ser ut såhär:
smutsig gammal t-shirt
smutsiga för små mjukisbyxor
galet hår
luktar svett
sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

sluta gnäll och gör nått åt problemet är fan skithungrig jag också.

är inget problem :S förutom att jag är less


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][zzz][ops][n][y][no-no][party][bigcheers][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][zzz][ops][n][y][no-no][party][bigcheers][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][zzz][ops][n][y][no-no][party][bigcheers][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][zzz][ops][n][y][no-no][party][bigcheers][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][zzz][ops][n][y][no-no][party][bigcheers][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][zzz][ops][n][y][no-no][party][bigcheers][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][zzz][ops][n][y][no-no][party][bigcheers][smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][censur][surprised][cute][confused][rolleyes][cool][badgrin][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][zzz][ops][n][y][no-no][party][bigcheers]


   
SvaraCitera