Aviseringar
Rensa alla

Fryser ni mycket?


Ämnesstartare

Jag verkar själv aldrig frysa, kan se folk gå med jackor osv, och så går jag själv där med linne och shorts..

Har ni lätt för att frysa, eller är ni som mig?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tenderar att inte lägga märke till kyla, förutom senaste vintern, börjar bli gammal antar jag


   
SvaraCitera
höna

Fryser aslätt. Trots att ja inte är skinny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asso jag är typ mellan, ibland fryser jag inte alls ibland fryser jag jätte mkt. Men på vintern måste jag ha vantar och sockor för annars svullnar mina händer/fötter upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland. Ligger med täcke just nu pga kallt, dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fryser ytterst sällan. fast kan vara för att jag tycker mycket om när det är kallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej. dock brukar jag bli för varm eller vad man säger. på sommaren kan få panik av den enorma värmen,,,känns som om man är i någon sorts ugn.


   
SvaraCitera

Tycker alltid det är lite för varmt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe: Jobbigt läge då

Dold text: Men varför i helvete kan jag inte citera folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: Ungefär likadant här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fryser alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är riktigt frusen, men det lär ju ha en del med min undervikt att göra också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Fryser inte lätt. Märker dock alltid att mina händer är kalla men fan, känner verkligen inte av kyla. Flera har lagt märke till det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag börjar frysa när det är runt fem grader och jag är varm utav mig, men det känns som det handlar om att vänja sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Nej. Fryser inte lätt. Märker dock alltid att mina händer är kalla men fan, känner verkligen inte av kyla. Flera har lagt märke till det.

Samma här. Om vintern brukar det vara kallt hos mig enligt många, något jag inte märker själv, och att mina händer är kalla får jag också höra emellanåt.


   
SvaraCitera