Aviseringar
Rensa alla

Ftw! Fjortis problem :/


Ämnesstartare

Carl hitman:

bättre att ''tjalla till päronen'' än att något händer henne

Ja vill verkligen inte att ngt ska hända henne...å litar verkligen inte på människorna i dejtingsajterna


   
SvaraCitera

Tycker också det är bättre att "tjalla" till föräldrarna än att det händer henne någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

hmm... då kanske du ska snacka med henne först och fråga snällt om hon är medlem på något sånt och om hon är det fråga varför. 

Kmr bara neka... Försökt smyga in samtalsämnet genom att man inte ska lita på någon man inte träffat irl... Allltså vet faktiskt inte , jag var inte sån när jag var 14 så..:S 


   
SvaraCitera

Tände också rejält på 20-åringar jag va 14. mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Tände också rejält på 20-åringar jag va 14. mvh

Haha men du är kille:p å erkänner min 30 åriga granne är rätt het:O 


   
SvaraCitera

BlueViews: Haha men du är kille:p

Rent generellt är det ju oftare tjejer som tänder på äldre killar än tvärt om. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Rent generellt är det ju oftare tjejer som tänder på äldre killar än tvärt om. 

inte längre...
Milf hunting har blivit JÄVLIGT stort... tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Rent generellt är det ju oftare tjejer som tänder på äldre killar än tvärt om. 

Ja men mena alltså att en fjortonårig kille har det svårare att ragga upp en 20 åring än en 14 årig tjej:p


   
SvaraCitera

BlueViews: Kmr bara neka... Försökt smyga in samtalsämnet genom att man inte ska lita på någon man inte träffat irl... Allltså vet faktiskt inte , jag var inte sån när jag var 14 så..:S

Jag är väldigt försiktig av mig... Men de flesta av mina kompisar kan träffa killar de snackat me på kik eller så. Fast jag följer alltid med eller tar med mig en annan kompis och sitter en bit bort och håller koll på dem. Finns många konstiga killar... En kille typ 30+ följde efter oss (mig och min kompis) när jag sa nej till fika med honom... (btw jag är också 14 om du inte visste det) 
hoppas bara att hon är smart och i så fall om hon skulle träffa någon, ta med sig en kompis och träffar han bland folk mitt på dan. (tips som du kan ge till henne om du kommer in på samtalsämnet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Jag är väldigt försiktig av mig... Men de flesta av mina kompisar kan träffa killar de snackat me på kik eller så. Fast jag följer alltid med eller tar med mig en annan kompis och sitter en bit bort och håller koll på dem. Finns många konstiga killar... En kille typ 30+ följde efter oss (mig och min kompis) när jag sa nej till fika med honom... (btw jag är också 14 om du inte visste det) hoppas bara att hon är smart och i så fall om hon skulle träffa någon, ta med sig en kompis och träffar han bland folk mitt på dan. (tips som du kan ge till henne om du kommer in på samtalsämnet)

Jo jag menar det! Bra att du är försiktig:) tack! Ska säga det till henne


   
SvaraCitera

BlueViews:

Ja men mena alltså att en fjortonårig kille har det svårare att ragga upp en 20 åring än en 14 årig tjej:p

Mmm förjävligt. 

Carl hitman: inte längre...
Milf hunting har blivit JÄVLIGT stort... tyvärr

Hur gammal är en typisk MILF för dig? Vet att det egentligen endast syftar på mammor till ungar.. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Mmm förjävligt. 

Hur gammal är en typisk MILF för dig? Vet att det egentligen endast syftar på mammor till ungar.. 

ganska vanligt att folk får ungar runt 20-30


   
SvaraCitera

Carl hitman:

ganska vanligt att folk får ungar runt 20-30

jag känner folk som är 40 och unglösa.


   
SvaraCitera

Carl hitman: ganska vanligt att folk får ungar runt 20-30

Så du anser att en MILF kan vara 20 år? 


   
SvaraCitera

den_fete:

jag känner folk som är 40 och unglösa.

jag sa att det är ganska vanligt. inte att var enda jävel får ungar vid 20-30


   
SvaraCitera