Aviseringar
Rensa alla

fu-king FACEBOOK-BEROENDE! hjälp & chatonlinefråga


Ämnesstartare

Är jag vid datorn loggar jag in på facebook typ var 10:e minut för att kolla om en viss är online... eller är med i newsfeeden. Ser jag han online brukar jag logga ut om jag inte vill att han ska skriva, då kan jag stanna... Är det bara jag som är såhär? Jag stör mig på mig själv att jag måste "kontrollera" det här, annars kliar det i fingrarna typ. Jag läste om kärlekshormoner och det sägs att serotoninnivån är 40% lägre när man är förälskad vilket gör att man får mer tvångsbeteenden kring "huvudpersonen" - kanske det förklarar saken... eller vad säger ni? Han lär ju göra detsamma om han utav sina närmare 1000 vänner ser nästan direkt när jag loggar in ibland och skriver.

Syns han bara online om han är det eller går det några minuter/sekunder från att han loggat ut innan det "uppdateras" förresten?


   
Citera

Dags för avgiftning tror jag...


   
SvaraCitera

hur kan man ens bli beroende av något så tråkigt


   
SvaraCitera

MrsVD:

Syns han bara online om han är det eller går det några minuter/sekunder från att han loggat ut innan det "uppdateras" förresten?

Tror det tar någon minut innan det syns,
Men du är ju inte hälsosam, stäng av datorn!


   
SvaraCitera

Fattar ingenting[shake] men visst, det låter bra[smile]


   
SvaraCitera

MrsVD:

Han lär ju göra detsamma om han utav sina närmare 1000 vänner ser nästan direkt när jag loggar in ibland och skriver.

En kille du gillar?


   
SvaraCitera

SlitMinSjälITrasor:

stäng av datorn!


   
SvaraCitera

du verkar ju ej vara beroende av fb, utan vilja ha 1 persons uppmärksamhet bara!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Dags för avgiftning tror jag...

Det blev det, 2 dagar sängligg pga sjukdom, men snart är jag tillbaka ;(

OF 5:

hur kan man ens bli beroende av något så tråkigt

Det är asroligt ju HAHAHA 😀

SlitMinSjälITrasor:

Tror det tar någon minut innan det syns,
Men du är ju inte hälsosam, stäng av datorn!

Okej någon minut, ska komma ihåg det...
Stängde av datorn 2 dagar för jag låg i sängen och var sjuk, men tror jag börjar snart igen 😛

kebu12:

Fattar ingenting men visst, det låter bra

[love]

isola:

stäng av datorn!

Gjorde de 2 dagar pga sjukdom då jag låg i sängen, fast har börjat kolla han nu igen 🙁

Blivande_japan:

du verkar ju ej vara beroende av fb, utan vilja ha 1 persons uppmärksamhet bara!!

[rolleyes]det stämmer, hur lösgör man sig från det?


   
SvaraCitera

MrsVD:

[love]

Image
[blush][blush]


   
SvaraCitera

MrsVD:

hur lösgör man sig från det?

vet ej, är dålig på sånt


   
SvaraCitera

MrsVD:

Det blev det, 2 dagar sängligg pga sjukdom, men snart är jag tillbaka ;(

Krossa dina fingrar


   
SvaraCitera