Aviseringar
Rensa alla

Fuck allt, nån som har lust att bara dö med mig?


Rävpojken:

eric? tror inte det 😮 lite lik
fast d kanske menar någon annan :s

mm var eric ja tänkte på LedsenHjärta


   
SvaraCitera

Satsa på något annat än självmord och lägg energin på något som inte skadar dig.

Prata med någon om hur du känner dig och gör något åt det istället!
Det är ditt liv och därför ditt ansvar att behålla det vid LIV


   
SvaraCitera

Fasiken: mm var eric ja tänkte på

spetsig näsa + ögonbryn typ lol


   
SvaraCitera

det är bra att du pratar om det. här är nummer du kan ringa.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Sjalvmord/

inb4 dazed övertala dig med allt hans prat om "carbon foot print"


   
SvaraCitera

Jag :/


   
SvaraCitera

Snälla ta inte självmord! Tänkt den tanken (och varit nära) många gånger... Det är definitivt inte värt att dö. Jag fattar att du kanske mår dåligt och så men tänk på dom runt om kring dig! Du har en pojkvän som förmodligen älskar dig samt vänner och familj som säkert skulle gråta ihjäl sig själva om du gjorde det... Varje gång jag tänker självmordstankar tänker jag lite längre än dom flesta (som tar självmord) och börjar tänka på mina 2 bästa kompisar min syster och min mamma och hur mycket dom skulle få lida om jag dog... (alltså av sorg). Min mormor tog självmord och min mamma försökte när hon var 14 (ett år äldre än mig) så kvinnorna i min familj har det lixom i sig.. Både min mormor och mamma har/hade manodepressiv sjukdom (som mamma nu har mediciner för) som är ärftligt och det innebär att jag oxå kan ha det. Men nu till poängen! Ta inte livet av dig! Det är inte värt det hur dåligt du än mår just nu så kommer det bli bättre till slut! Gå till BUP (Barn ungdoms psykiatrin) så får du hjälp! Gick själv där i typ ett år och det hjälpte och mår nu mycket bättre! Kram! 


   
SvaraCitera

Fakking Unicorns:
Funderar på självmord. 

Det är ju ändå mitt liv får väl göra vad jag vill? Vet att det finns  mycket att leva för bla bla bla.. Men vafan pallar inte mer. Blir aldrig lycklig. Inget duger. Alla sviker. Det enda jag lever för just nu är mina vänner, familjen och min pojkvän som jag inte kan träffa för att han bor miljoner år bort. Vet att dom blir ledsna och så men det är ju ändå mitt liiiv..

Jag dör Järna med dig.. :,(  Mitt liv är hemskt


   
SvaraCitera