Aviseringar
Rensa alla

Fuck gynekologen


Ämnesstartare

Lite mycket text men snälla läs för att ni ska förstå hela historien, behöver hjälp! Idag blev jag undersökt av en gynekolog. Jag betalade 300 kr, vill inte säga orsaken till varför jag bokade tid. Vill inte nämna det här. Problemet är iaf att eftersom jag är oskuld och inte ens onanerat med en dildo så fick jag jävligt ont när hon skulle stoppa in (vad hon än stoppade in[shake]) för att undersöka livmodern.
Jag fick skit ont så jag sa att det gjorde ont flera gånger och det tog inte ens 10 sek innan hon tog ut den för att jag tjöt för att det gjorde så ont. Och man såg liksom att hon blev rädd för att fortsätta, så hon sa att vi kunde avbryta om jag ville och att jag egentligen inte behöver göra en undersökning förrän jag har haft sex eftersom det är då saker kan börja hända med kroppen som kan behöva en gynekologisk undersökning.

Jag var fortfarande lite chockad och det kändes skit pinsamt så jag ville mest bara gå därifrån och höll med om allt hon sa utan att tänka klart. Sen berättade hon vad hon TROR kan varit orsaken på mitt problem och tog fram en sån där livmodermodell och förklarade sådär snabbt.

Grejen är nu att när jag gick hem så kom jag på att jag borde ha pengarna tillbaka för hon gjorde ju ingen fullständig undersökning. Så jag gick tillbaka för att begära pengarna tillbaka (denna gång var det ej samma gynekolog). Hon sa att man betalar för att besöka en gynekolog och få svar på sina frågor på det problem man har. Och trög som jag är säger jag ok igen, går därifrån och kommer SENARE på att hon såg ju fan inte ens hur det såg ut på mig därinne, hon gissade ju fram vad som kunde varit problemet och jag vet fortfarande inte vad som är fel på mig.

Nu känns det iaf som att jag kommer gå tillbaka dit imorn för o säga detta, och så kommer dom säga något annat om varför jag inte kan få pengarna tillbaka. Så jag behöver hjälp med att veta nu allt jag ska säga för att få tillbaka mina pengar.. :/


   
Citera
Ämnesstartare

Du tg upp gynekologens tid, det är tiden du betalar för. Du lär inte få tillbaka några pengar, nej.


   
SvaraCitera

Gwar:

Jag betalade 300 kr

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer inte få några pengar tillbaka oavsett vad du säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anmäl dem

hon försökte ta din oskuld


   
SvaraCitera

Eller så begär du att nästa gång blir gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Du kommer inte få några pengar tillbaka oavsett vad du säger.

Det var det dummaste jag hört., är väl inte hennes fel att du är trång och spände dig heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Hur gammal är du?

18..

Moderkakan:

Du kommer inte få några pengar tillbaka oavsett vad du säger.

hon sa att man betalar för att få svar på de problem man har, jag fick inget svar, jag fick en gissning. jag vet fortfarande inte vad som är fel på mig, tänk om jag har cancer? hon kunde åtmistånde ge mig en ny tid för jag det var första ggn för mig eller nånting [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gwar:

hon sa att man betalar för att få svar på de problem man har, jag fick inget svar, jag fick en gissning. jag vet fortfarande inte vad som är fel på mig, tänk om jag har cancer? hon kunde åtmistånde ge mig en ny tid för jag det var första ggn för mig eller nånting [shake]

Du tog fortfarande upp gynekologens tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan undersöka dej istället, gör det gratis för att jag är så snäll[wink][wink]


   
SvaraCitera

lol..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kan undersöka dej istället, gör det gratis för att jag är så snäll

hahahhaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan med undersöka dig[cute]

DSCN0038.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det var det dummaste jag hört., är väl inte hennes fel att du är trång och spände dig heller.

Tack, det finns vettiga personer här

Moderkakan:

Du tog fortfarande upp gynekologens tid.

tror du jag betalade 300 kr för att flasha för henne i 10 sek utan att få svar på det jag betalade för att få?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle du få pengarna tillbaka? Hon försökte ju göra en undersökning på dig, men det gick ju inte. Du betalade för att få en tid där och det var vad du fick.


   
SvaraCitera