Aviseringar
Rensa alla

Fuck marry kill


törnrosa99:

Ja men hon är typ världens vackraste och sjukt begåvad. Dessutom brinner hon för att hjälpa barn som svälter. Gillar henne. 

Om hon är världens vackraste är jag en porrstjärna, sorry not sorry 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Om hon är världens vackraste är jag en porrstjärna, sorry not sorry 🙁

Tycker du inte hon är snygg?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gifter mig med Justin Hjärta (sorry Hailey), ligger med Kendall Jenner och mördar 21 savage

Natalie Portman 
Zara Larsson 
Bill Gates


   
SvaraCitera

Gifter mig med Natalie, ligger med Zara och måste ju tyvärr döda Bill Gates då 🙁

Jim Carrey
Annie Lööf
Mikael Persbrandt


   
SvaraCitera
Zsasz

Gifter mig med Jim Carrey, ligger med Annie Lööf, och dödar Mikael Persbrandt.

Bradley Cooper
Ed Helms
Zach Galifianakis
(ie. De tre huvudrollerna i "The Hangover"-filmerna)


   
SvaraCitera

Gifter mig fan med Zach Galifianakis fett skön snubbe, ligger med Bradley Cooper och dödar Ed Helms

Ricky Rich
Misslisibell
Anders Bagge


   
SvaraCitera

Dödar Ricky, har sex med Misslisibell och gifter mig med Anders Bagge

Cardi B
Willy Wonka
Shrek


   
SvaraCitera

Gifter mig med Willy wonka fast jag vet inte vem det är i Chokladfabriken så kanske har sex med han och ser vad som händer före och efteråt. 
men jag vill absolut inte gifta mig med shrek då dör jag så då dödar jag hellre shrek och gifter mig med Cardi B fast det första jag läste var droger och nått mer otäckt men hon kunde bli en bratzmodell.

Sex med Willy wonka 
Dödar Shrek 
Gifter mig med Cardi B 


   
SvaraCitera

Mary Shelley 
Glen Miller 
Taemin 


   
SvaraCitera

Ligger med Mary, gifter mig med Glen och dödar Taemin

Kermit
Skurt
Grodan boll


   
SvaraCitera

Gifta
Mörda
Ligga

Whale Pearl
Lavr Kornilov
Geppetto


   
SvaraCitera

Gifter mig med whale trail så jag inte behöver tänka på barn. 
Ligger med Lav då jag tror vi kan förstå varandra och man behöver inte ens förstå, syrran förstår mig aldrig när jag går upp för trappor hur det kan vara jobbigt men vet att jag har haft det svårt innan. Sen när man är helt inne i en passionerad värld då hinner man inte tänka så mycket tror jag mer än på vad det är man gör själv och hur man ska överleva, då gäller det kommunikation. 
Dödar Geppetto för det låter som Cappucino eller me gustav. Älskar däremot da matteo men jag dödar det om jag får behålla byggnaden, är det en person behåller jag värdesakerna. Jag gillar inte Pinocchio det finns många farfar och morfar att välja.

Gifter: Whale Pearl
Ligger: Lavr Kornilov
Dödar: Geppetto


   
SvaraCitera

Scott (whitefang) 
"Rick" O'Connell antar ni vet vem det är annars måste ni 
Jamie Bell "Jimmy" som sitter i buren som tas hand om kaptenen i King kong samt min drömprins, liknar Charlie i lost fast snyggare tror jag.


   
SvaraCitera

Obs jag trodde mary kill var en person det var först nu jag kunde läsa vad det stod.


   
SvaraCitera

Går emot relgerna och dödar alla tre

Homer Simpson
Marilyn Monroe
Mike Wazowski 


   
SvaraCitera