Aviseringar
Rensa alla

Fuckboys


Ämnesstartare

Har du råkat ut för fuckboys, eller är du själv en? Känner ni (främst killar) igen er själva eller känner ni igen killar ni mött (främst tjejer) i denna beskrivning:


Utveckla er gärna i frågan nedan. I korthet: En fuckboy är en kille som uppvaktar tjejer för att ha sex och låtsas  vara seriös men egentligen bara vill ha sex och är beredd att bete sig hur som heldst för att få det.


   
Citera
Ämnesstartare

då jag har sex med en och samma person kan jag väl inte vara en fuckboy eller?


   
SvaraCitera

Pratar inte ens med tjejer ^W^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det är jag inte, jag är väldigt öppen med vad jag känner och vill, trots att ärlighet är ett väldigt misslyckande drag i sammanhanget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fuckboi med andra fuckbois och inte mot vanliga medmänniskor. 😉


   
SvaraCitera

Steeekarn: Kille – jag är ingen fuckboy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet: då jag har sex med en och samma person kan jag väl inte vara en fuckboy eller?

Det tror jag att du kan om du bara är ute efter sex och lurar henne att du är mera allvarligt intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Steeekarn:

Det tror jag att du kan om du bara är ute efter sex och lurar henne att du är mera allvarligt intresserad.

är ihop med henne...


   
SvaraCitera

ÅT HELVETE MED FUCKBOYS PÅ SKOLAN.
JAG DÖR NÄR JAG SE JÄVLARNA.
ALLIHOP ÄR HOCKEYBÖGAR Å.
JAG HATA DOM.
jävla fjantar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet: är ihop med henne...

Kan nog ändå vara fuckboy om du till exempel:
1. Kan tänka dig att ögonblickligen dumpa henne fr annan som du finner mera sexuallt tilldragande.
2. Inte accepterar att hon inte vill knulla ngn gång utan då blir våldsam, arg eller kastar dig på golvet och skriker som en femåring.
osv. dvs bara bryr dig om sexet utan känslor, respekt och omtanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Steeekarn:

Kan nog ändå vara fuckboy om du till exempel:
1. Kan tänka dig att ögonblickligen dumpa henne fr annan som du finner mera sexuallt tilldragande.
2. Inte accepterar att hon inte vill knulla ngn gång utan då blir våldsam, arg eller kastar dig på golvet och skriker som en femåring.
osv. dvs bara bryr dig om sexet utan känslor, respekt och omtanke.

har varit ihop med henne i 2 år och har varken brytt mig om att knulla eller dumpa henne för någon annan


   
SvaraCitera
OyottA

Jag är tjej och folk kallar mig fuckboy


   
SvaraCitera