Aviseringar
Rensa alla

Fucking Ironi med ONS.


Ämnesstartare

När jag inte bryr mig om tjejen och bara vill ha ett ONS får jag ett KK som vill bli ihop, när jag e sugen på förhållande eller fler dates blir det ett ONS.

Någon som känner igen sig? UM är fel ställe för att söka "hjälp" så det är inte det jag frågar om, mest roliga historier om hur lustig världen kan vara ibland 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

HAHHAHA FUCKING IRONI WITH ONE NIGHTS STANDS!!! HAHAHAHAHAH

Dold text: (alltså att han har sex med ironi och ett ons, det var kul i min hjärna)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var kk med någon jag trodde jag var tillsammans med. Antar att kommunikation inte är något man ska underskatta [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

HAHHAHA FUCKING IRONI WITH ONE NIGHTS STANDS!!! HAHAHAHAHAH

Jo def. Nästan lika kul som din avatar. Tänk om nån förening faktiskt hade det där som sin symbol ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Var kk med någon jag trodde jag var tillsammans med. Antar att kommunikation inte är något man ska underskatta [zzz]

Var med om något liknande, fast jag trodde hon va sugen på förhållande men inte riktigt bestämt sig, så jag när jag fick reda på att hon bara ville vara KK så va ingen skada skedd.

Värre när man är den "förlorande" parten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Var med om något liknande, fast jag trodde hon va sugen på förhållande men inte riktigt bestämt sig, så jag när jag fick reda på att hon bara ville vara KK så va ingen skada skedd.

Värre när man är den "förlorande" parten.

Fast det var ju ändå okej. Jag trodde att jag hade varit tillsammans med den där tjejen typ ett halvår innan jag insåg att hon bara såg mig som hennes kk. Hon måste fan trott att jag var sjuk i huvudet ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jo def. Nästan lika kul som din avatar. Tänk om nån förening faktiskt hade det där som sin symbol ;D

du kan va en symbol.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

När jag inte bryr mig om tjejen och bara vill ha ett ONS får jag ett KK som vill bli ihop, när jag e sugen på förhållande eller fler dates blir det ett ONS.

Uppenbart att du beteer dig annorlunda beroende på vad du är ute efter.
Du kanske är needy och mesigt öm när du är ute efter förhållande, och alpha, beslutsam, egen och ger-inte-efter (attraktiv) när du är ute efter ONS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Uppenbart att du beteer dig annorlunda beroende på vad du är ute efter.
Du kanske är needy och mesigt öm när du är ute efter förhållande, och alpha, beslutsam, egen och ger-inte-efter (attraktiv) när du är ute efter ONS.

Stämmer säkert. Tips på hur jag kan märka om jag börjar bli needy/motmedel?

Ending Jon:

Jag trodde att jag hade varit tillsammans med den där tjejen typ ett halvår innan jag insåg att hon bara såg mig som hennes kk. Hon måste fan trott att jag var sjuk i huvudet ;/

Då tycker jag inte det är OK xD

Själv så är jag nog inte säker förrns tjejen faktiskt säger att hon vill ha mig, tills dess får hon nöja sig med ett knull då och då. Cest tout.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, känner igen mej. När jag vill ligga med någon så vill den aldrig ligga med mej, och när jag vill bli ihop med någon så vill den aldrig bli ihop med mej. Men har aldrig kännt att jag inte velat sexa eller bli ihop med någon som velat det med mej, mest för ingen velat det med mej tror jag[shake]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Stämmer säkert. Tips på hur jag kan märka om jag börjar bli needy/motmedel?

Men typ allmänt om du rättar dig efter hennes tider, åsikter och vilja.
Kanske frågar du mycket efter vad hon tycker att ni ska göra, istället för att föreslå något Du själv tror passar/är kul. Eller att du har svårare för att stå för vad du tycker.. blabla

Men eftersom du ändå får ONS med tjejen du söker förhållande med så har du ändå lyckats attrahera henne.. så.. hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha? du är väl sämst helt enketl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Fucking Ironi med ONS.
När jag inte bryr mig om tjejen och bara vill ha ett ONS får jag ett KK som vill bli ihop, när jag e sugen på förhållande eller fler dates blir det ett ONS.

IRONI!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Mm, känner igen mej. När jag vill ligga med någon så vill den aldrig ligga med mej, och när jag vill bli ihop med någon så vill den aldrig bli ihop med mej.

[bigsmile]


   
SvaraCitera