Aviseringar
Rensa alla

fucking navelpiercing.


Ämnesstartare

ska du göra det bara för att dina kompisar på skolan har det?
jag har också navelpiercing, men jag gjorde det inte för att andra hade det eller för att ''visa upp mig''...jag gjorde det för att jag tycker att det är fint och jag vill att den ska vara diskret, och inte att alla ska veta att jag har det! så tänk efter innan för rinsken för infektion är större än du tror, och det beror helt och hållet på hur du tar hand om piercingen! dessutom kan ärren bli, rent utsagt, VIDRIGA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lenne1234:

13

om du är 13 så borde du VERKLIGEN INTE göra det! dessutom ska du veta att man inte får pierca naveln längre om man är under 15, ÄVEN MED FÖRÄLDER! om du inte typ lyckas muta piercaren genom att suga av honom eller något sånt...då kanske han går med på att pierca ändå. GLHF!


   
SvaraCitera

Vänta ett tag och känn efter ordentligt.
Vad ska du med den nu ändå? Det är vinter och jag antar att du inte tänker gå i magtröja (?).
Din mamma har inga vidare argument, men hon tycker väl att det är fult och har rätten att bestämma. Tufft läge. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

gillar din mamma

ja, hur kan man låta bli.. :'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kokospricken:

om du är 13 så borde du VERKLIGEN INTE göra det! dessutom ska du veta att man inte får pierca naveln längre om man är under 15, ÄVEN MED FÖRÄLDER! om du inte typ lyckas muta piercaren genom att suga av honom eller något sånt...då kanske han går med på att pierca ändå. GLHF!

vaa jag vet asmånga som är 13-14 som har tagit :oo

lazertits:

Vänta ett tag och känn efter ordentligt.
Vad ska du med den nu ändå? Det är vinter och jag antar att du inte tänker gå i magtröja (?).
Din mamma har inga vidare argument, men hon tycker väl att det är fult och har rätten att bestämma. Tufft läge. 🙂

Asså om jag ska på nått disco eller nått brukar jag ha magtröja, och nästa sommar på stranden eller nått så vill man ju ha navelpiercing 😀


   
SvaraCitera

lenne1234:

och nästa sommar på stranden eller nått så vill man ju ha navelpiercing 😀

Vänta till våren och se hur det känns då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gört hemma på dig själv då eller nått. Slipper du allt tjat.


   
SvaraCitera

Hehe, när jag ville ha min första piercing (labret) så ringde jag och sa typ "jag står med en nål här i badrummet nu, jag gör det på mig själv om du inte låter mig göra det på en proffesionell studio ."

Det funkade!


   
SvaraCitera

lazertits:

Vad ska du med den nu ändå? Det är vinter och jag antar att du inte tänker gå i magtröja (?).

Det är ju bättre att göra det på vinterhalvåret, så det är läkt när sommaren kommer så man kan bada utan att oroa sig för infektioner och shit.


   
SvaraCitera

NEMI:

Det är ju bättre att göra det på vinterhalvåret, så det är läkt när sommaren kommer så man kan bada utan att oroa sig för infektioner och shit.

Ja vet egentligen detta, men hon borde vänta. Så ung.


   
SvaraCitera

lazertits:

Ja vet egentligen detta, men hon borde vänta. Så ung.

Alla ska väl göra sina egna misstag, mamsen![wink]


   
SvaraCitera

NEMI:

Alla ska väl göra sina egna misstag, mamsen![wink]

[blush]


   
SvaraCitera

lazertits:

[blush]

[rolleyes][wink]


   
SvaraCitera

NEMI:

[rolleyes][wink]

[sad]
känner mig konservativ och gammal


   
SvaraCitera

lazertits:

känner mig konservativ och gammal

Det borde du[wink]... var tuff och gå och pierca naveln elr nåt vettja!!


   
SvaraCitera