Aviseringar
Rensa alla

Ful i vissa speglar.


Ämnesstartare

Nu är det så att jag känner mig jätteful, på vissa ställen. T.ex på gymmet. Där känner jag mig väldigt ful. Men när jag är hemma så tycker jag att jag ser bra ut. De är väldigt jobbigt. Då tror man att man är ful på alla ställen, förutom hemma.

Jag vet inte om många tänker så här. Men det gör mig väldigt osäker på hur jag ser ut.


   
Citera

hur många trådar ska du skapa om det?


   
SvaraCitera

mm skyll på spegeln


   
SvaraCitera

Ljus gör mycket.


   
SvaraCitera

Jag känner mig också ful i vissa speglar. T.ex. dem på gröna lund


   
SvaraCitera

Det är ljuset. Känner mig som en fet ko i badrummet, i sovrummet däremot så ser jag lite snyggare ut (tur det!) och det beror på att belysningen är annorlunda.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Det är ljuset. Känner mig som en fet ko i badrummet, i sovrummet däremot så ser jag lite snyggare ut (tur det!) och det beror på att belysningen är annorlunda.

Värsta partytricket ju!

Kolla nu när jag förvandlas till en fet ko! *Stegar in i badrummet*


   
SvaraCitera

Lämna lustiga huset...


   
SvaraCitera

Floppsen:

Värsta partytricket ju!

Kolla nu när jag förvandlas till en fet ko! *Stegar in i badrummet*

[y]


   
SvaraCitera

1. Belysning!
2. Hur spegeln är utformad (vissa är ju buckliga/whatever och förvränger)

Och du är säkert inte "fulare" än någon annan.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ljus gör mycket.

säger detsamma.

Floppsen:

Jag känner mig också ful i vissa speglar. T.ex. dem på gröna lund

[love]


   
SvaraCitera

Complicated:

korv.

[love]


   
SvaraCitera

snyggaast är man i provrummen för de speglarna är lite böjda så man ska se smalare ut... det kanske är så att på gymmet tycker dom att man ska se bred ut så dom speglarna är böjda åt andra hållet...


   
SvaraCitera

antrax:

Belysning!

Kan bero på det vettu.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

det kanske är så att på gymmet tycker dom att man ska se bred ut så dom speglarna är böjda åt andra hållet...

Det är verkligen så, ser dubbelt så bred ut i speglarna på gymmet. De vill att man ska få äs och bli träningsmissbrukare [sad]


   
SvaraCitera