Aviseringar
Rensa alla

Ful ?


Ämnesstartare

Vad brukar ni göra om ni vaknar och märker att ni är skitfula? Eller jag menar...hur blir ni snygga igen? Låter helt konstigt haha.

Seriöst svar tack.


   
Citera
Ämnesetiketter

Typ duschar och ser fräsch ut?


   
SvaraCitera

brukar antingen bli skitledsen och arg på mig sj och hata att jag är så äcklig elr så tänker jag att jag ser likadant ut alltid och att d inte är något jag kan påverka och att ingen bryr sig, tkr alternativ 2 är bäst


   
SvaraCitera

fräschar upp mig o pillar med håret tills jag är söt

har dock aldrig varit med om det du beskriver, eller sjklart har jag känt mig rätt ful vissa gånger men det man ska göra är att tänka "jaha" : D


   
SvaraCitera

mm alternativ 2


   
SvaraCitera

om jag känner mig ful så fortsätter jag vara det då, vet att jag inte alltid känner mig så, så vrf sörja xD?????? ok sämst tips men jag gör inget, jag bara låter d va. alternativt går och tränar


   
SvaraCitera

 Duschar. Pillar ordning på håret. Kanske rakar mig här och där. Klart.


   
SvaraCitera

Brukar känna mig sletet snygg ibland. Det e gött men ändå inte.

 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

blir inte snygg.


   
SvaraCitera

Har aldrig lyckats bli snygg, är utstött av livet


   
SvaraCitera

Solar solarium brukar hjälpa. Eller ha ett hemmaspa från topp till tå. Fast oftast så tar jag mig in i duschen så jag blir åtminstone fräsch, sen lever jag vidare dagen. Det funkar ej för mig att tänka guuuu va snygg jag e om jag har fuldagar. Hatar folk som inte låter en tänka så, o istället lägger ännu mer vikt och betydelse på mitt utseende genom komplimanger lr "nej sluta! " ni gör en en björntjänst. Tänker Ok idag e jag ful men vad bra att det är helt ok och att jag har en fantastisk personlighet. Så länge man inte känner sig ful varje dag lr låter det gå ut över ens vardag. När jag va yngre så gick jag ej till skolan om jag hade en finne. 

 


   
SvaraCitera

Fixar ögonbrynen.


   
SvaraCitera

Angelize:
Solar solarium brukar hjälpa. Eller ha ett hemmaspa från topp till tå. Fast oftast så tar jag mig in i duschen så jag blir åtminstone fräsch, sen lever jag vidare dagen. Det funkar ej för mig att tänka guuuu va snygg jag e om jag har fuldagar. Hatar folk som inte låter en tänka så, o istället lägger ännu mer vikt och betydelse på mitt utseende genom komplimanger lr "nej sluta! " ni gör en en björntjänst. Tänker Ok idag e jag ful men vad bra att det är helt ok och att jag har en fantastisk personlighet.  

är lätt hänt att man tänker "nej det är jag inte" när folk säger sådant som ska vara välmenande 


   
SvaraCitera

Tränar en halvtimme/timme så musklerna får jobba och sväller lite sen en varm dusch . Efter det torka håret platta och fixera,parfym och ge huden i ansiktet en energikick  sen Klart ! 


   
SvaraCitera

jag brukar titta mig i spegel, sucka och sedan ångra att jag inte gick och la mig tidigare. Sen skiter jag i det och går till skolan. 


   
SvaraCitera