Aviseringar
Rensa alla

Fulagubbar


Ämnesstartare

Kom och tänka på hur vanligt det är med så kallade fula gubbar ute i verkliga livet. På internet frodas dem. Men av er tjejer hur många har stött på en fulgubbe i verkligheten? Vad hände? Vad gjorde han?


   
Citera

Alla högstadielärare är fula gubbar


   
SvaraCitera

jag brukar snacka lite skit med en ful gubbe som huserar vid busshållplatsen bredvid min skola, han är då känd för att lägga handen på flickors ben och i allmänhet känna på materialet, rätt skön man egentligen, som han säger #dä ä väl ingä fel på att beunddrra' littä" [smile]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

som han säger #dä ä väl ingä fel på att beunddrra' littä" [smile]

Nä inget fel med det, och han är säkert glad över att han får lära upp dig [smile]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

jag brukar snacka lite skit med en ful gubbe som huserar vid busshållplatsen bredvid min skola, han är då känd för att lägga handen på flickors ben och i allmänhet känna på materialet, rätt skön man egentligen, som han säger #dä ä väl ingä fel på att beunddrra' littä" [smile]

vi har då blandannat diskuterat damer samt det forna jugoslavien


   
SvaraCitera

Tula:

Nä inget fel med det, och han är säkert glad över att han får lära upp dig [smile]

Mm som i star wars [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula känns lite bitter.

Ja om han bara tittar och beundrar så är han åtminstone inte så farlig 🙂


   
SvaraCitera

_MrBig_:

Tula känns lite bitter.

Jag är inte bitter! [no-no]
Jag sa bara något som är allmänt känt. Speciellt när det gäller idrottslärarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idrottslärare håller jag med om. De går alltid in hos tjejerna och njuter av utsikten


   
SvaraCitera

_MrBig_:

Ja om han bara tittar och beundrar så är han åtminstone inte så farlig 🙂

Det är väl när han som sagt känner på materialet som han balanserar på gränsen till polisanmälan men flickorna skrattar oftast bara han är ju typ 70-80 så då kanske många inte vill anmäla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de var en gubbe som stirra på mig och min kompis aslänge när vi var i simhallen [confused]


   
SvaraCitera

Nomnomnam:

de var en gubbe som stirra på mig och min kompis aslänge när vi var i simhallen [confused]

Mysigt, kolla tillbaka nästa gång [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar med andra ord vara många som tittar få som agerar?


   
SvaraCitera

_MrBig_:

Verkar med andra ord vara många som tittar få som agerar?

Hur extremt ska det vara för att räknas till en ful gubbe haha? Jag menar, så ovanligt är det ju inte att lärare tagit flickorna i klassen på rumpan när de tror att ingen ser. Det tycker jag är fult och äckligt nog av en 50+.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med 50+ borde inte ta på 14 åringar. Runt 30-35 kan jag acceptera


   
SvaraCitera