Aviseringar
Rensa alla

Fulaste namnen ni vet?


Ämnesstartare

Yoooo vilket/vilka namn tycker ni låter fult som fan? Jag tycker att Britta, Ulla, Ola och Björn är rätt så fula namn. 
Britta..låter som en gammal ful tant som klär sig i blommiga klänningar och dricker sig full på kaffe medan hon pratar med andra damer. 
Ulla rimmar på knu**a så det är inte heller så konstigt att det namnet är fuc*ed up och fult. 
Ola...låter som en man som sitter ensam i sitt kök med sina jeansbyxor som äter korv med potatis medan han mökar konstant och kliar sig i arslet lite då och då. 
Björn..låter som en tomtelik man åt kalmar-hållet som har en stor ölmage, gillar jakt och som tänker på småpojkar medan han trallar i toan. 
vilka namn tycker ni är fula då?


   
Citera

Har han flera jeansbyxor på sig på samma gång? Tvivlar lite på detta vaaa.


   
SvaraCitera

Varför sjunger Björn i toaletten?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Ätande byxor???? Nä nu ska vi ej vara sådana.

Tindra har jag alltid haft rätt svårt för. Samt Rakel, Einar, Egon, Joel och Berit. 


   
SvaraCitera
mynona

Tycker att de namn som är fula oftast är fula därför att de låter roliga. Om det gav något. Rakel och Egon är mycket riktigt inte höjden, men hade man mött någon man gillat med de namnen hade ju associationerna förändrats och man hade tyckt att de lät snygga


   
SvaraCitera
mens
 mens

mynona:
Tycker att de namn som är fula oftast är fula därför att de låter roliga. Om det gav något. Rakel och Egon är mycket riktigt inte höjden, men hade man mött någon man gillat med de namnen hade ju associationerna förändrats och man hade tyckt att de lät snygga

ja eller hur. jag tycker egentligen att hanna är ett ganska fint namn men det är för alltid förstört pga äldre tjock tjej på min förskola som brukade bitas och nypas när hon inte fick bära mig uh


   
SvaraCitera
mynona

mens:

ja eller hur. jag tycker egentligen att hanna är ett ganska fint namn men det är för alltid förstört pga äldre tjock tjej på min förskola som brukade bitas och nypas när hon inte fick bära mig uh

Har liknande obehagliga associationer om Eva-Maria, Petter och Erika. Vämjeliga människor. Patrask.


   
SvaraCitera

mynona:

Erika. Vämjeliga människor. Patrask.

Gråter


   
SvaraCitera
mynona

Edinburgh:

Gråter

Minns att den där Erika var kvarterets coola ledarunge där jag växte upp och huvudperson i dåvarande kompisgäng. Sedan en dag delade hon in allihop i "dem hon ville vara vän med" och "dem hon inte ville vara vän med" och jag kom i sista gruppen. Tror jag var cirka sex. Den skymfen glömmer jag aldrig. Det är den enda Erika jag har känt. 

Har bättre associationer till namnet Erik dock. Det är ett vanligt namn och jag har känt minst två angenäma Eriks.   


   
SvaraCitera

Brynolf


   
SvaraCitera

Lars-Rutger är fint


   
SvaraCitera

Ragnhild, Mohammed, Abdullah och Fatima samt Kurt är ingen höjdare. 


   
SvaraCitera

Gruvann: Ragnhild

hahahahahah åg fyfan. kvinnonamn va? tänker mig en riktigt sölig och rutten gammal kärring som är helt genomrökt etc.... 😛 


   
SvaraCitera

Hampus är inte ett så fult namn i sig, men personen som bär det är alltid en osnuten snorunge.


   
SvaraCitera
soviet

tilda, sixten, torsten, putte, gertrud o erica 


   
SvaraCitera