Aviseringar
Rensa alla

Fulaste språk att säga Jag älskar dig på?


Ämnesstartare

Precis som frågan lyder. Vilket är det fulaste/ finaste språk att säga " Jag älskar dig " på? I mitt fall är det: 

Fulaste = Kinesiska: Wo Ai Ni (se dramat Faceoff där de upprepar meningen 100 gånger under en scen!!! Och jag vill ha en pojkvän som Yang Yang Gråter

Finaste = Sydkorea: Saranghae Hjärta


   
Citera

Svenska.


   
SvaraCitera

du besvarade just din egen fråga


   
SvaraCitera

fulaste danska Jeg elsker dig

finaste
너를 사랑해


   
SvaraCitera

Skåneärbäst
finaste
너를 사랑해

det där är ju bara symboler


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

det där är ju bara symboler

det är koreanska för jag älskar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:
Svenska.

Haha eller hur Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
du besvarade just din egen fråga

Javisst! Men vill ju höra era svar också, det som var poängen. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

det är koreanska för jag älskar dig

Hjärta


   
SvaraCitera

Ryska

я люблю тебя
Ya lyublyu tebya


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

det där är ju bara symboler

Jag kunde utesluta att dessa symboler INTE var japanska eftersom jag pluggar det på fri hand emellanåt :3
Däremot har jag inte lärt mig hur kinesiska och koreanska ser ut.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag kunde utesluta att dessa symboler INTE var japanska eftersom jag pluggar det på fri hand emellanåt :3
Däremot har jag inte lärt mig hur kinesiska och koreanska ser ut.

jag håller på att lära mig koreanska och japanska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Najs! Cool 
hur går det? vad gör du när du känner dig fullärd? (Fast det blir man nog aldrig) 
jag vill lära mig mer japanska för att kunna gå till Språkcafeet där jag bor men de är på sån avancerad nivå där och på hemsidan står det: "kom hit och träna språk tillsammans" men vad gjorde jag där? Satt tyst som en mus och försökte hoppa in i några samtal genom att ställa frågor men kändes som om de inte ville ha några newbies där. (Äntligen fick jag använda det ordet/uttrycket Mycket glad)


   
SvaraCitera
ineyuh

Lazarus:
Ryska

я люблю тебя
Ya lyublyu tebya

well fuk u


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Najs! Cool 
hur går det? vad gör du när du känner dig fullärd? (Fast det blir man nog aldrig) 
jag vill lära mig mer japanska för att kunna gå till Språkcafeet där jag bor men de är på sån avancerad nivå där och på hemsidan står det: "kom hit och träna språk tillsammans" men vad gjorde jag där? Satt tyst som en mus och försökte hoppa in i några samtal genom att ställa frågor men kändes som om de inte ville ha några newbies där. (Äntligen fick jag använda det ordet/uttrycket Mycket glad)

Det går väl framåt när jag känner mig fulllärd åker jag till landet och börja snacka med dem som bor där som t.ex i sverige när jag kom hit försökte jag lära mig svenska så snabbt som möjligt och se nu jag är duktig på svenska


   
SvaraCitera