Aviseringar
Rensa alla

Fulaste språk att säga Jag älskar dig på?


ineyuh

Skåneärbäst:

Det går väl framåt när jag känner mig fulllärd åker jag till landet och börja snacka med dem som bor där som t.ex i sverige när jag kom hit försökte jag lära mig svenska så snabbt som möjligt och se nu jag är duktig på svenska

måste ha varit svårt att lära sig svenska. good job dude.


   
SvaraCitera

ineyuh:

måste ha varit svårt att lära sig svenska. good job dude.

det var svårt med åäö


   
SvaraCitera
ineyuh

Skåneärbäst:

det var svårt med åäö

antar det. vilket språk är det du växte upp med?


   
SvaraCitera

ineyuh:

antar det. vilket språk är det du växte upp med?

Engelska


   
SvaraCitera
ineyuh

Skåneärbäst:

Engelska

oh, nice 🙂


   
SvaraCitera

ineyuh:

oh, nice 🙂

är amerikansk så engelska är min modersmål


   
SvaraCitera

Något på indiska förmodligen, eller finska. Finns nog rätt många språk som det låter ''fult'' på, det är nog mer en smaksak.
Sen ska man komma ihåg att det är ju ändå vackert att säga att man älskar någon! Mycket gladHjärta
Ich liebe dich låter kanske inte jättevackert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

Det går väl framåt när jag känner mig fulllärd åker jag till landet och börja snacka med dem som bor där som t.ex i sverige när jag kom hit försökte jag lära mig svenska så snabbt som möjligt och se nu jag är duktig på svenska

Åh ja jag tycker du är jätteduktig på att skriva och håller tummarna för dig att det kommer gå bra i fortsättningen 😀 


   
SvaraCitera

ineyuh:

well fuk u

Idi nakhui tormoz


   
SvaraCitera

Kinesiska: 我爱你
Japanska: 私はあなたを愛している

Har inget fult språk att säga det på så länge man menar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

är amerikansk så engelska är min modersmål

All min engelska lär jag mig från  mina asiatiska serier (subtitles) eller från tjocka fantasy böcker som David Eddings. Hur lär man sig det annars lixom när man gått ut ur gymnasiet och inte pluggar vidare?. Hade jag inte sett mina serier skulle jag va skitkass på språk. Kunde tala engelska en hel dag med några vänner till mamma från usa. Det bara flöt på automatiskt Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Något på indiska förmodligen, eller finska. Finns nog rätt många språk som det låter ''fult'' på, det är nog mer en smaksak.
Sen ska man komma ihåg att det är ju ändå vackert att säga att man älskar någon! Mycket gladHjärta
Ich liebe dich låter kanske inte jättevackert.

Tänker på lilo and Stitch haha. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:
Kinesiska: 我爱你
Japanska: 私はあなたを愛している

Har inget fult språk att säga det på så länge man menar det.

De spelade så dåligt i Faceoff (ena huvudkaraktären) så var nog därför jag retade mig fullständigt på kinesiska "Jag älskar dig". Beror nog hur man upplever det också precis som om man gillar/hatar ett namn pga en person. Självklart är inget språk fult, de är lika värda allihopa! <3
Jag ser bokstaven/symbolen "Shi" på direkten 😀


   
SvaraCitera

Ja, men några andra tecken också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:
Ja, men några andra tecken också?

3 var för nått simpelt men ögat hittar jag inte. Den första symbolen står för koja eller träd i alla fall. Lär mig av Dr Moey (?) funny teaching for kidz xD


   
SvaraCitera