Aviseringar
Rensa alla

Full partner


Ämnesstartare

Underlig:

Inte jag heller, ville bara försöka bidra till tråden då jag förstår hur det är osv. Dock inte med en partner utan ja, familjemedlem.

Jo, jag har en alkispappa i bagaget så det är väl delvis därför jag tycker att det är jobbigt.

Tog ett par ångestdämpande nu, ska invänta effekt och försöka gå och lägga mig om ungefär en timme. Usch.


   
SvaraCitera

Förstår inte riktigt vad som är så hemskt med det, såvida man inte har dålig erfarenhet av det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

uppenbar:

Jo, jag har en alkispappa i bagaget så det är väl delvis därför jag tycker att det är jobbigt.

Hepp.


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

Gryphon aws:

Såg ut som ett vapen som skymtade i hans byxlinning först, men det var en dvdfilm???


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jo, jag har en alkispappa i bagaget så det är väl delvis därför jag tycker att det är jobbigt.

Förstår.

uppenbar:

Tog ett par ångestdämpande nu, ska invänta effekt och försöka gå och lägga mig om ungefär en timme. Usch.

KRAM.


   
SvaraCitera

isola:

Såg ut som ett vapen som skymtade i hans byxlinning först, men det var en dvdfilm???

Bra fråga. Något hårt är det ju i alla fall.


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

Bra fråga. Något hårt är det ju i alla fall.

Bergis snattare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

playnext_from=TL&videos=cqe6d-iq7XE

Beundrade snubbens kämparglöd ändå. Jobbigt att se men ändå ... beundransvärt. Hade jag varit så full så hade jag nog gett upp efter 4:e fallet eller så.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Okej, nu börjar jag seriöst bli jättenojig. Är livrädd för att han ska komma hem och vingla, däcka på golvet eller sluddra jättemycket. Isåfall kommer jag börja gråta och tro att han ska dö eller nåt.

[n]


   
SvaraCitera
Åtta

uppenbar:

sluddra

uppenbar:

vingla

uppenbar:

tro att han ska dö

Alltså, jag förstår att det är obehagligt. Men det är tämligen vanligt att man vinglar och sluddrar när man är full. Det betyder ytterst sällan att man är påväg att dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Alltså, jag förstår att det är obehagligt. Men det är tämligen vanligt att man vinglar och sluddrar när man är full. Det betyder ytterst sällan att man är påväg att dö.

Nej, men om han däckar får jag för mig att han kommer sluta andas eftersom han häller i sig så himla mycket alkohol. Helt sjuka mängder går i den kroppen och eftersom han dricker så sällan numera tror jag inte att han själv har riktigt bra koll på sina begräsningar.


   
SvaraCitera

iddqd:

Kan inte säga så mycket än att jag vet hur det känns och att jag är glad att jag inte längre har någon flickvän så man slipper sånt trams. Usch!

Precis. Jävla kvinnofolk alltså.

I annat fall: Skratta åt allt dumt han gör och säger, han kommer tro att du skrattar med honom (hoppas jag [blush]). [smile] Och ja, det är så jag brukar göra om jag måste dras med en full människa när jag är nykter. Hände två gånger igår.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Hände två gånger igår.

Förlåt [blush]


   
SvaraCitera

iddqd:

Förlåt [blush]

Haha, va fan. Du verkade inte så full. [blush] Var mer galenolga (inget illa menat, men jag var inte närheten lika berusad som hon så [sad]) och sedan träffade jag en kille jag känner på en busshållplats där han däckat.


   
SvaraCitera

Hur gick det?


   
SvaraCitera

Jag hade tagit upp detta med honom när han var nykter sen,det är det bästa. Måste ju vara jättejobbigt att känna sådär varje gång han går ut och dricker 😮


   
SvaraCitera

uppenbar:

Helt sjuka mängder går i den kroppen och eftersom han dricker så sällan numera tror jag inte att han själv har riktigt bra koll på sina begräsningar.

Det låter inte hälsosamt för honom. Be honom att dricka mindre i fortsättningen, både för hans egen och din skull.


   
SvaraCitera