Aviseringar
Rensa alla

Fullmoon Festival 16-21/7 2008 [bigcheers]


Ämnesstartare

Phanaticz:

Nope, där är ju problemet.
Men sen är jag inte säker om In Qontrol blir lyckat, då förra årets IQ sög som fan. Scentyg mellan Hardstyle & Jumpstyle golven. Icke bra.

Oj, det låter ju mindre kul att de använde sig av så enkla saker, lite värdelöst faktiskt[tard].
Men det finns ju fortfarande Defqon.1 och ett snäpp senare kommer ju Q-base[wink].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chaise:

Oj, det låter ju mindre kul att de använde sig av så enkla saker, lite värdelöst faktiskt[tard].
Men det finns ju fortfarande Defqon.1 och ett snäpp senare kommer ju Q-base[wink].

Håller med, totalt onödigt att ens anordna ett stort event om dom endå inte tänker lägga ut pengar på att vissa personer vill slippa och höra den äckliga jumpstyle kicken.

Men nu ska vi inte snacka skit om IQ, det kanske är bättre anordnat i år. ^^

DefQon1 är spikat, det får man inte missa, men har man otur som många hade förra året så fick dom inga biljetter, då dom blev slutsålda på 44 minuter (om jag minns rätt).

Q-Base är också spikat. 😀

Ska du se D-Block & S-Te-Fan imorgon i Norrköping (Club Aqua) 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phanaticz:

Håller med, totalt onödigt att ens anordna ett stort event om dom endå inte tänker lägga ut pengar på att vissa personer vill slippa och höra den äckliga jumpstyle kicken.

Hehe förstår hur det känns. Jump är inte heller min grej xD.
Men då har du ju planerat in det mesta, aa jag hörde om att biljetterna till förra årets Defqon.1 rök fort, men också att vädret inte var så himla trevligt =/.
Tyvärr så blir det inget för mig, 18årsgränsen är just det hindret som stoppar mig från att dra dit. Ska du till N-köping då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha det borde inte va någons musikstil. ^^
Jadå det har jag, och ja dom tog slut jävligt snabbt. ;D
Äh, du kommer in endå, dom kollar nästan aldrig leg där. Va på Sens black när jag va 17 så. 😀

Jag var där, och det var jävligt grymt! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phanaticz:

Äh, du kommer in endå, dom kollar nästan aldrig leg där. Va på Sens black när jag va 17 så. 😀

Hehe, men man vill ju inte riskera att få stå kvar utanför, för det är ju inte så himla kul xD.
Är det din första Defqon.1 eller har du varit på fler, för jag har ingen aning om vilket sätt som ska vara billigast att ta sig ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, gud vilka töntiga namn alla grejerna har. Måste man vara så lame inom trancevärlden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chaise:

Hehe, men man vill ju inte riskera att få stå kvar utanför, för det är ju inte så himla kul xD.
Är det din första Defqon.1 eller har du varit på fler, för jag har ingen aning om vilket sätt som ska vara billigast att ta sig ner.

Jag har varit på MÅNGA Q-Dance events, Defqon förra året va nice.
Alltså, allt beror ju på hur du vill åka dit, jag åker helst flyg, för att komma ner snabbt.

Sterd:

Haha, gud vilka töntiga namn alla grejerna har. Måste man vara så lame inom trancevärlden?

Yttra dig inte om våran musik, och vilka namn arrangörerna väljer, du har endå ingen talan om saken. KTHXBYE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phanaticz:

Jag har varit på MÅNGA Q-Dance events, Defqon förra året va nice.
Alltså, allt beror ju på hur du vill åka dit, jag åker helst flyg, för att komma ner snabbt.

Jag kan förstå det, måste ha varit en härlig stämning där nere!
Precis, flyg har jag också tänkt mig, men då måste man ha koll på Amsterdam också ifall man inte vill hamna vilse haha, fast busstrip är midre krångligt eftersom man kommer fram och tillbaka ganska smidigt.
Btw, ska du uppträda på nästa HJK[bigsmile]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Måste man vara så lame inom trancevärlden?

Nää. All den här Defqon skiten är inte trance utan hardcore.
Trance-scenen (iaf den psykadeliska) har mycket bättre namn, typ MysFrys [smile]

OnT: Inget Fullmoon för mig i år [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teknival:

psykadeliska

Tjernobylbarnet med HANDEN I NACKEN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teknival:

Nää. All den här Defqon skiten är inte trance utan hardcore.
Trance-scenen (iaf den psykadeliska) har mycket bättre namn, typ MysFrys

OnT: Inget Fullmoon för mig i år

hoppsan, här var vi okunniga..., Defqon.1 är inte bara hardcore, det är runt 7 olika musikstilar bara så att du vet.

Sterd:

Tjernobylbarnet med HANDEN I NACKEN!

Vad snackar du om[shake]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chaise:

Defqon.1 är inte bara hardcore, det är runt 7 olika musikstilar bara så att du vet.

Jaja. Går inte på några stora events i vilket fall. Småfester i skogen är det enda rätta.

Sterd:

Tjernobylbarnet med HANDEN I NACKEN!

Typ [smile]
Själv spelar jag mest pingis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chaise:

Jag kan förstå det, måste ha varit en härlig stämning där nere!

Aah, finns inga elaka människor på EDM events. 😉

Chaise:

Btw, ska du uppträda på nästa HJK[bigsmile]?

Yes, köper musik som en galning nu. Massa Early Hardstyle tracks. Kommer dock att bli ytterst lite Nu-Style. =)

Och avslutar med ett brutalt Hardcore set. Missa icke!


   
SvaraCitera

FINNS DET LINEUP ÄN!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phanaticz:

Yes, köper musik som en galning nu. Massa Early Hardstyle tracks. Kommer dock att bli ytterst lite Nu-Style. =)

Och avslutar med ett brutalt Hardcore set. Missa icke!

Fan vad härligt. Jag var där förra gången, och man kan lätt säga att det röjde, kommer absolut vara där nästa gång :D.


   
SvaraCitera