Aviseringar
Rensa alla

Fult med röda naglar?


Tycker om idén med röda naglar, bär det nu. Tumme upp

Långa naglar tycker jag kan vara äckligt och opraktiskt.


   
SvaraCitera

röda naglar är det värsta jag vet. får ångest och illamående av det


   
SvaraCitera

ceka92:

hur långa? 

när dom är en bra bit "utanför" fingret. 


   
SvaraCitera
penja

har ofta röda naglar. det är dessutom modernt med långa igen. samt spetsiga. men tycker inte de får vara för spetsiga, ser läskigt ut. agnes hade snygga mörkröda naglar i så mycket bättre förra helgen. fin min jag lyckades skärmdumpa. 

agnes.jpg


   
SvaraCitera
penja

kan dock se trashigt ut med för långa. men hon ljusade upp det hela med vit kostym. snyggt! 


   
SvaraCitera

stereo total:

när dom är en bra bit "utanför" fingret. 

håller med. gillar halvlånga dock(som sticker ut från fingret lite och får fingrarna att se smala ut av det skälet.)


   
SvaraCitera

långa naglar är okej om man spelar gitarr. inte annars. röda naglar är okej om det är rätt nyans. och nagellack är absolut bara okej om man faktiskt servar det ordentligt och inte låter det flagna och ha sig, för det är vedervärdigt.


   
SvaraCitera

ceka92:

håller med. gillar halvlånga dock(som sticker ut från fingret lite och får fingrarna att se smala ut av det skälet.)

är dom för långa kan det bli obehagligt vid sex också. viktigt att ha sina prios! 


   
SvaraCitera

stereo total:

är dom för långa kan det bli obehagligt vid sex också. viktigt att ha sina prios! 

Mm, jag kan dock inte få långa naglar pga ex nagelbitare/fortfarande hjälp av tänder ibland. Har bara normal storlek, ej nedbitna men typ stereotyp "killstorlek".


   
SvaraCitera