Aviseringar
Rensa alla

fun light onyttigt?


penja
Ämnesstartare

hur onyttigt är fun light? en del innehålles stevia, andra innehåller nått annat sötningsmedel.

börjat dricka massa fun light peach passion, är jag onyttig nu?


   
Citera
Ämnesetiketter

FUN light – den med kemikalier


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

S3ON:
FUN light – den med kemikalier

aa, men hur onyttigt är det då?


   
SvaraCitera

penja:

aa, men hur onyttigt är det då?

Du får nog ta kontakt med någon doktor som forskar inom ämnet tror jag.. Alternativt börja forska själv, för hittills verkar det inte som att någon är helt säker på hur onyttigt det är. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

S3ON:

Du får nog ta kontakt med någon doktor som forskar inom ämnet tror jag! 

haha, så svårt kan det väl ändå inte vara 


   
SvaraCitera

penja:

haha, så svårt kan det väl ändå inte vara 

Galen


   
SvaraCitera

Man lär dö av avgaserna i staden, cigg, Erik Hamréns laguttagningar eller konsekvenserna dubbdäckslagar innan man har ackumelerat tillräckligt Fun Lightcancerogener för att det skall  vara ett problem tror jag.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Nä, det är inte nyttigt men inte onyttigt heller skulle jag säga. Den med stevia är nog att föredra.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

dazed:
Man lär dö av avgaserna i staden, cigg, Erik Hamréns laguttagningar eller konsekvenserna dubbdäckslagar innan man har ackumelerat tillräckligt Fun Lightcancerogener för att det skall  vara ett problem tror jag.

My dreams are her:
https://bloggar.aftonbladet.se/trendotraning/2012/09/stevia-for-bra-for-att-vara-sant/

Zodd:
Nä, det är inte nyttigt men inte onyttigt heller skulle jag säga. Den med stevia är nog att föredra.

ok, stevia innehåller skit, ok, men, blir jag tjock av det? heh


   
SvaraCitera

penja:

ok, stevia innehåller skit, ok, men, blir jag tjock av det? heh

Om det inte är något supergödningsmedel så är min väldigt värdefulla gissning att  du inte behöver oroa dig.


   
SvaraCitera

penja: ok, stevia innehåller skit, ok, men, blir jag tjock av det? heh

Fun Light med stevia är kalorifri så förmodligen ingen risk.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

dazed:

Om det inte är något supergödningsmedel så är min väldigt värdefulla gissning att  du inte behöver oroa dig.

tänkte att jag har i lite fun light i mitt kvarg som dessert kan det väl inte vara så onyttigt. 


   
SvaraCitera

penja:

tänkte att jag har i lite fun light i mitt kvarg som dessert kan det väl inte vara så onyttigt. 

Den enda risken jag ser är att du börjar tala bosniska och utvecklar en fetisch för AC Milan


   
SvaraCitera

Fun light är ju framför allt en äcklig saft Rodnar


   
SvaraCitera