Aviseringar
Rensa alla

funderar över varför vissa människor glömmer att spola på toaletten


Ämnesstartare

varför "glömmer" vissa människor att spola efter sig på toa? alzheimers eller? t.ex. hon jag bor ihop med nu glömmer jätteofta att spola efter sig på toaletten och jag tycker det är jätteäckligt. när man är på toa så är väl ändå en av de högsta prioriteterna att spola efter sig? vad fan gör ni när ni är inne på toan? jag själv går in, är klar på en minut och lämnar toaletten skinande ren efter mig. men vissa verkar inte fatta? ööh..


   
Citera
Ämnesetiketter

De kanske gillar den där jästa urinaromen som uppstår efter en stund


   
SvaraCitera

Helt jävla galet är det, man undrar ju om sådana människor ens kommer ihåg att torka sig [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Helt jävla galet är det, man undrar ju om sådana människor ens kommer ihåg att torka sig

haha exakt [bigsmile] äckelpäckel


   
SvaraCitera

Jag har kommit på att jag gärna spenderar ganska mycket tid inne på toaletten, även om jag bara ska kissa. Jag gör det jag ska, sen står jag och speglar mig, hoppar runt lite och gäspar. Men jag är alltid noga med att spola [smile]


   
SvaraCitera

Matilda1988:

när man är på toa så är väl ändå en av de högsta prioriteterna att spola efter sig?

Faktiskt. Vad gör man annars än uträttar sina behov, spolar och tvättar händerna? Det är ju något man får lära sig sedan barnsben, hur kan man glömma det? [tard]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag gör det jag ska, sen står jag och speglar mig, hoppar runt lite och gäspar.

Jag brukar föra dialoger med mig själv framför spegeln. På engelska. [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag brukar föra dialoger med mig själv framför spegeln. På engelska. [blush]

Åh, själsfrände [blush] Fast jag brukar framföra teaterstycken på svenska, men ungefär samma sak.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Åh, själsfrände [blush] Fast jag brukar framföra teaterstycken på svenska, men ungefär samma sak.

Ja. Egentligen är det inte så mycket dialog som såpoperascener jag sysslar med, och det är ju ganska likt teater. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, det är sjukt äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Åh, själsfrände [blush] Fast jag brukar framföra teaterstycken på svenska, men ungefär samma sak.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja. Egentligen är det inte så mycket dialog som såpoperascener jag sysslar med, och det är ju ganska likt teater. [blush]

Jag brukar rabbla upp den senaste linuxkärnan i binärkod när jag är på toa, helt ärligt![blush]


   
SvaraCitera

De har antagligen en kromosom för mycket eller något.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Åh, själsfrände [blush] Fast jag brukar framföra teaterstycken på svenska, men ungefär samma sak.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja. Egentligen är det inte så mycket dialog som såpoperascener jag sysslar med, och det är ju ganska likt teater. [blush]

YMinRosaPennaÄrFransyskaY

aristoteles:

ag brukar rabbla upp den senaste linuxkärnan i binärkod när jag är på toa, helt ärligt![blush]

Jag brukar läsa serietidningar på toa. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera