Aviseringar
Rensa alla

funderar på att byta avatar


Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jodå det var den säkert tror jag haha du med ditt glee. jo ingen dum idé att fortsätta med samma tema haha okej då, blev bara förvånad när jag såg "flickvän" kul att ni fortfarande är friends haha precis, smart tänkt. själv fattar jag inte hur folk vågar ha bilder på sig själv som avatars. pinsamt tycker jag

Nä verkligen inte:-( haha har faktiskt slutat titta på glee:-P tröttnat^^ haha, är bi vettu;-) jo är inte så kul... Speciellt här som är ganska poppis om man googlar nån fråga kmr det ofta upp en tråd härifrån var så jag hittade hit och blev medlem^^ alltså kan man bli igenkänd av typ sina föräldrar eller nåt:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra byte, trevlig men lite provokativ och eggande bild nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Nä verkligen inte:-( haha har faktiskt slutat titta på glee:-P tröttnat^^ haha, är bi vettu;-) jo är inte så kul... Speciellt här som är ganska poppis om man googlar nån fråga kmr det ofta upp en tråd härifrån var så jag hittade hit och blev medlem^^ alltså kan man bli igenkänd av typ sina föräldrar eller nåt:-P

men! jag bestämmer [mad] hahaha har du tröttnat? coolt. kan dock förstå dig, känns som det kan vara rätt tjatigt i längden 😉 haha där ser man, had no idea [crazy] är väl bra det antar jag [bigsmile] haha ja det sa du ju, hittade själv sidan på samma sätt och um kommer upp ofta när man googlar grejer. fyfan, nej vågar jag inte ens tänka på. egentligen bättre att inte avslöja grejer. skulle tex min brorsa eller nån kompis hitta sidan skulle de känt igen mig direkt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Bästa bilden ändå;-)<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

men! jag bestämmer hahaha har du tröttnat? coolt. kan dock förstå dig, känns som det kan vara rätt tjatigt i längden 😉 haha där ser man, had no idea är väl bra det antar jag haha ja det sa du ju, hittade själv sidan på samma sätt och um kommer upp ofta när man googlar grejer. fyfan, nej vågar jag inte ens tänka på. egentligen bättre att inte avslöja grejer. skulle tex min brorsa eller nån kompis hitta sidan skulle de känt igen mig direkt

Haha du har väl inte ens sett bilden?;-) eller de är nog möjligt att du har det förresten:-P hade den som profilbild på fb^^ ofta=-O har för mig att jag har sagt det:-P jo de är sant, men man hänger ju ändå här för att dela med sig ändå.... Inget liv utan risker;-) men tror chansen är rätt minimal att familj hittar mig här ändå:-) hoppas på de iaf annars ligger jag illa till:-/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Bästa bilden ändå;-)<3

Gillar pussar också. [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Haha du har väl inte ens sett bilden?;-) eller de är nog möjligt att du har det förresten:-P hade den som profilbild på fb^^ ofta=-O har för mig att jag har sagt det:-P jo de är sant, men man hänger ju ändå här för att dela med sig ändå.... Inget liv utan risker;-) men tror chansen är rätt minimal att familj hittar mig här ändå:-) hoppas på de iaf annars ligger jag illa till:-/

nein. men är säker på min grej [bigsmile] ser ingen anledning till att den inte ska vara fin [smile] hade du? haha inte sett den dock, sällan aktiv på fb så brukar missa sånt [smile] haha nope tror inte det. har kasst minne ju men glömmer inte allt. fast nu vet jag [smile] haha njae. jag blev medlem för att dela med mig om sånt folk inte vet om mig som jag inte vill berätta. typ. skulle nån kompis hitta mig här skulle jag dö av pinsamhet [sad] haha nej kul med risker, men andra risker då. som tex bungyjump. det verkar kul [bigsmile] jo tror inte chansen är så stor. haha varför skulle du ligga risigt till?


   
SvaraCitera

Snart jul ändå så, behåll den du har 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nein. men är säker på min grej ser ingen anledning till att den inte ska vara fin hade du? haha inte sett den dock, sällan aktiv på fb så brukar missa sånt haha nope tror inte det. har kasst minne ju men glömmer inte allt. fast nu vet jag haha njae. jag blev medlem för att dela med mig om sånt folk inte vet om mig som jag inte vill berätta. typ. skulle nån kompis hitta mig här skulle jag dö av pinsamhet haha nej kul med risker, men andra risker då. som tex bungyjump. det verkar kul jo tror inte chansen är så stor. haha varför skulle du ligga risigt till?

Haag lätt att missa^^ haha har faktiskt en rl kompis här:-P tvivlar på att håller koll på vad jag gör här dock^^ hon är inte så aktiv:-P för att då skulle de får reda på typ allt om mig och mobba mig för resten.av mitt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Haag lätt att missa^^ haha har faktiskt en rl kompis här:-P tvivlar på att håller koll på vad jag gör här dock^^ hon är inte så aktiv:-P för att då skulle de får reda på typ allt om mig och mobba mig för resten.av mitt liv

haha ja du har nämnt det med nångång tror jag. lite läskigt. haha stackarn, fast är så. hade vart samma för mig man får passa sig ändå, även om de är oaktiva. hur hitta hon sidan då? berätta du om den eller hitta hon den själv? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja du har nämnt det med nångång tror jag. lite läskigt. haha stackarn, fast är så. hade vart samma för mig man får passa sig ändå, även om de är oaktiva. hur hitta hon sidan då? berätta du om den eller hitta hon den själv?

Hon hittade den genom mig:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Hon hittade den genom mig:-)

haha okej. men då är det ju inte så farligt 🙂


   
SvaraCitera