Aviseringar
Rensa alla

Funderar på att köpa en iPod Touch...


Ämnesstartare

...är det bra?
Funderade först på en iPhone, men den har inte tillräckligt med utrymme för min musik och egentligen är jag rätt nöjd med den lilla mobiltelefon jag har. Och iPod Touch verkar ju liksom ha allt som en iPhone har, förutom möjlighet att ringa och smsa


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fattar inte varför den är bra, den är ju så stooor för att bara vara mp3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

fattar inte varför den är bra, den är ju så stooor för att bara vara mp3

Den är typ lika stor som den iPod jag har nu, så för mig gör det inget. Touch är ju liksom inte bara en musikspelare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har köpt en, den är ganska kul, men touch screen är irriterande. Hade hellre haft alla prylar på en vanlig iPod. Men är ju kul att ha internet-tillgång om man är på ett café eller liknande. Och kameran är helt ok. De är väldigt överprisade, men har man råd med dem är de roliga leksaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Den är typ lika stor som den iPod jag har nu, så för mig gör det inget. Touch är ju liksom inte bara en musikspelare...

vad är det mer då?

köp sådan där touch nano då, den är liten och touch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

men touch screen är irriterande

På vilket sätt?

Lounge fact:

vad är det mer då?

Internet, osv.

Lounge fact:

köp sådan där touch nano då, den är liten och touch

Nej nej, räcker inte på långa vägar för all musik jag har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en iPod Touch, visserligen från 2008, men ändå. Har haft mycket roligt med den. Visserligen bara 8Gb minne i den, men det har ju hänt en del sedan dess. Det beror ju på hur mycket musik (eller vad man nu tänkt fylla den med) man vill ha.

Hade antagligen använt den flitigt fortfarande om det inte varit för att jag skaffade en iPhone med 32Gb minne för ett år sedan ungefär. Trivs fantastiskt bra med den! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

På vilket sätt?

Man kan t.ex. inte byta låt i fickan utan att plocka upp den (fast man kan köpa till lurar det går att göra med), plus att jag allmänt inte gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Har haft mycket roligt med den.

Kan tänka mig det! Tror jag ska slå till faktiskt.

Rödingajävel:

Man kan t.ex. inte byta låt i fickan utan att plocka upp den (fast man kan köpa till lurar det går att göra med), plus att jag allmänt inte gillar det.

Ah, okej. Det kan jag leva med. Tänkte ifall det var typ jobbigt att "toucha", att det inte funkade så bra och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Ah, okej. Det kan jag leva med. Tänkte ifall det var typ jobbigt att "toucha", att det inte funkade så bra och sånt.

Näe, det funkar bra. Mest jag som föredrar knappar. [crazy]


   
SvaraCitera

Fattar inte vad man ska med en sån till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fattar inte vad man ska med en sån till.

Det jag tänkt mig: främst att lyssna på musik, men också surfa lite vid behov eller som tidsfördriv och spela lite, också som tidsfördriv. En kul grej helt enkelt.


   
SvaraCitera

loom:

Det jag tänkt mig: främst att lyssna på musik, men också surfa lite vid behov eller som tidsfördriv och spela lite, också som tidsfördriv. En kul grej helt enkelt.

Aha okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Kan tänka mig det! Tror jag ska slå till faktiskt.

Tycker jag! Finns mycket skoj att pyssla med!

loom:

Det jag tänkt mig: främst att lyssna på musik, men också surfa lite vid behov eller som tidsfördriv och spela lite, också som tidsfördriv. En kul grej helt enkelt.

De är ju perfekta för just sånt! Jag hade min och lyssnade på musik till och från jobbet förr. Dessutom var det perfekt att kunna spela lite grann om det var lite att göra på jobbet. Ganska diskret att sitta med en sån i fickan och plocka upp ibland! Inte som att kasta upp en kortlek eller något sånt! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

!

Du bör dock påpeka att din batteritid nu är helt jävla värdelös!!!!


   
SvaraCitera