Aviseringar
Rensa alla

Funderar på att sär skriva


Ämnesstartare

Funderar på om jag ska börja sär skriva allt möjligt här på UM.

Eller skrivaihop bara sådär random närjag än känner för det. Undrar vilketsom hade varit mest irriterande[bigsmile]

Bästa hade nog varit om jag hade kunnat blanda lite av båda... fast då blir det för rörigt i min skalle[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Skriva som Lounge Fact är mest irriterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Skriva som Lounge Fact är mest irriterande.

Själv tycker jag mopsen, fast det är mest irriterande bara för att hon faktiskt kan skriva "normalt"


   
SvaraCitera

Äh. Gör som du vill. Blir typ aldrig irriterad på språkfel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Blir typ aldrig irriterad på språkfel.

Är egentligen inte ute efter att irritera, utan efter att det ska se komiskt ut[bigsmile]

Dold text: och ok, att irritera liiiite kanske[blush]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Är egentligen inte ute efter att irritera, utan efter att det ska se komiskt ut[bigsmile]

Var komisk på andra sätt istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Blir typ aldrig irriterad på språkfel.

Jag mår fysiskt dåligt när någon skriver "jue". [tard]


   
SvaraCitera

Buddah:

Jag mår fysiskt dåligt när någon skriver "jue". [tard]

Hahah, varför av just det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Hahah, varför av just det?

För det ser så sjukt fel ut. Är dessutom en fullkomligt onödig omskrivning av ordet. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men är du go eller? tror du den enda skriftliga kunskapen jag besitter är den jag visar i detta jÄtTeSeRiÖsA forum, dock är jag ej förvånad om du faktiskt tror det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ney, usch vad jobbigt.. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men är du go eller? tror du den enda skriftliga kunskapen jag besitter är den jag visar i detta jÄtTeSeRiÖsA forum, dock är jag ej förvånad om du faktiskt tror det

Ja det tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar när människor ursäktar sitt efterblivna, eller "oseriösa" beteende med sidans brist på seriositet, utan en tanke på att sidan är användarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Älskar när människor ursäktar sitt efterblivna, eller "oseriösa" beteende med sidans brist på seriositet, utan en tanke på att sidan är användarna.

inte tycker jag det är särskilt seriös stämning bland användarna på um [crazy] iaf inte när det icke är nödvändigt..

du kanske tar um på största allvar.. du ändrar ju typ "bra" till "hederlig" så fort du inser att ditt ordval var för opretentiöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ja det tror jag.

ja din läsförståelse sträcker ju sig bevisligen inte utanför mitt trollande iaf.. tänk: diskussionen om nätmobbning


   
SvaraCitera