Aviseringar
Rensa alla

Funderar på att skolka från skolan pga deppression


WinterTime:

så du tror att om jag gör mitt allra finaste leende kanske kan få tillbaka hennes intresse igen eller? 🙂

det är en bra början!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:
Skriv till henne på fb! Försök få långvarig ögonkontakt med henne och le för att visa att du är intresserad. Försök hitta ett tillfälle att gå fram till henne och prata. Om hon visar på avvikande beteende så berätta hur du känner för henne. Försök att ordna detta, innan du byter skola eller skolkar. Bara så du känner att du i alla fall försökt.

vi har pratat väldigt mycket på fb tidigare, men vi har nu inte pratat där på snart 2 månader eftersom att jag tog bort henne. fråga inte varför, för jag vet ärligt inte själv. Och det enda jag vill är att få prata ut med henne om varför jag betett mig som jag gjort och fråga henne hur hon känner osv men vet inte hur längre.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

det är en bra början!

men hur ska jag veta om hon fortfarande är intresserad, om jag får ett leende tillbaka behöver ju inte nödvändigtvis betyda något :/


   
SvaraCitera

WinterTime:

men hur ska jag veta om hon fortfarande är intresserad, om jag får ett leende tillbaka behöver ju inte nödvändigtvis betyda något :/

du får se, det kanske tar ett litet tag


   
SvaraCitera

har bara sett rubriken orkar inte läsa din roman. Säger bara LÖJLIGT !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuicyG:
har bara sett rubriken orkar inte läsa din roman. Säger bara LÖJLIGT !!

det löjligaste av allt är ju att du ens kommenterar isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

du får se, det kanske tar ett litet tag

jag får väll se 🙂


   
SvaraCitera

WinterTime:

vi har pratat väldigt mycket på fb tidigare, men vi har nu inte pratat där på snart 2 månader eftersom att jag tog bort henne. fråga inte varför, för jag vet ärligt inte själv. Och det enda jag vill är att få prata ut med henne om varför jag betett mig som jag gjort och fråga henne hur hon känner osv men vet inte hur längre.. 

Lägg till henne igen. Gå fram och prata med henne. Försök visa att du är ledsen för hur du betett dig 🙂


   
SvaraCitera
reben

tkr du ska förklara för henne. om ngn gjort så mot mig o sen plötsligt börjat le o trams o skrivit på fb o låtsas som inget hade jag blivit aslack. men sen är det ju inte mig du dissat helr.


   
SvaraCitera

Instämmer med Fru Liten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:

Lägg till henne igen. Gå fram och prata med henne. Försök visa att du är ledsen för hur du betett dig 🙂

Ja eller att jag försöker få kontakt henne irl först, sedan om jag får läge kanske jag kan berätta varför jag betett mig så konstigt osv och när jag då är med henne lägga till henne på facebook igen. Eller vad tror du om det? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tkr du ska förklara för henne. om ngn gjort så mot mig o sen plötsligt börjat le o trams o skrivit på fb o låtsas som inget hade jag blivit aslack. men sen är det ju inte mig du dissat helr.

jag tänker att jag ler och låtsas som att inget har hänt till en början men att jag sedan när vi kanske är ensamma förklarar för henne varför jag betett mig som jag gjort, kanske de blir bättre så än att direkt gå fram och prata om det. eller? 🙂


   
SvaraCitera

Skit i JuicyG. Du kan skriva till henne likt det du sa:
"Och det enda jag vill är att få prata ut med henne om varför jag betett mig som jag gjort och fråga henne hur hon känner osv men vet inte hur längre.." Lägg till henne på Facebook om hon godkänner så säger du som du skrivit här: Att du ångrar hur det betedde sig mellan er, att du tycker om henne. Du vill få kontakten tillbaks och vill hitta på något tillsammans.
    Det är inte så bra att skippa det som känns jobbigt. Försök lösa det på något gott vis och om hon nekar dig så har du fått saker sagt och hoppas att ni fortfarande kan vara vänner.
    Om hon ej godkänner dig på Facebook så tycks det att du skall försöka prata med henne vid skolan och säga förlåt (Om du känner att felet var ditt då kontakten fick ett avslut)

Klart ´ru lär putta ditt eget klang.
Lycka till <3


   
SvaraCitera
reben

WinterTime:

jag tänker att jag ler och låtsas som att inget har hänt till en början men att jag sedan när vi kanske är ensamma förklarar för henne varför jag betett mig som jag gjort, kanske de blir bättre så än att direkt gå fram och prata om det. eller? 🙂

låter bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Skit i JuicyG. Du kan skriva till henne likt det du sa:
"Och det enda jag vill är att få prata ut med henne om varför jag betett mig som jag gjort och fråga henne hur hon känner osv men vet inte hur längre.." Lägg till henne på Facebook om hon godkänner så säger du som du skrivit här: Att du ångrar hur det betedde sig mellan er, att du tycker om henne. Du vill få kontakten tillbaks och vill hitta på något tillsammans.
    Det är inte så bra att skippa det som känns jobbigt. Försök lösa det på något gott vis och om hon nekar dig så har du fått saker sagt och hoppas att ni fortfarande kan vara vänner.
    Om hon ej godkänner dig på Facebook så tycks det att du skall försöka prata med henne vid skolan och säga förlåt (Om du känner att felet var ditt då kontakten fick ett avslut)

Klart ´ru lär putta ditt eget klang.
Lycka till <3

Jag vet inte hur hon kommer reagera om jag skulle lägga till henne på fb men jag är dock helt säker på att hon kommer att acceptera min vänförfrågan. Jag menar hon skulle ju aldrig fortsätta följa mig på instagram trots att inte jag följer henne om hon hade "hatat" mig. 
Vill dock säga de till henne face to face om att jag haft de jobbigt i familjen och så istället för på facebook. Tack så mycket <3


   
SvaraCitera