Aviseringar
Rensa alla

Funderar på omskärelse


Okej, så länge jag kan minnas så har jag haft problem med en något för tight förhud. Dock har det nu, sedan några år tillbaka, ändå fungerat bra och jag har ändå lyckats dra tillbaka den utan några större problem. Problemet är att under de senaste åren (ju mer sex har fått en del i mitt liv) så irriteras jag av att förhuden blir torr kring toppen och ibland ännu tightare och jobbigare att dra tillbaka.

Nu med en flickvän i livet så blir sex mer regelbundet och ibland efter en hård eller intensiv sexakt så svullnar förhuden upp rejält, blir rött, irriterat och känsligt för beröring under de kommande 2-3 dagarna. När svullnaden lagt sig blir huden torr och spricker (vilket heller inte är en skön kombination med salta kroppsvätskor :P)
Detta händer oftast efter sex. Irriterades även efter sex med andra tjejer innan min flickvän, och har även skett genom endast onani.

Därför har jag börjat fundera på att omskära mig. Kanske även i estetiskt syfte 🙂 Men innan jag låter någon klippa och cutta med mitt allra heligaste, så vänder jag mig mot internet för lite frågor och svar 😉

Jag undrar om det fins andra där ute som har varit med om något liknande? Är det någon idé att genomföra det eller kan det bero på något helt annat?
Jag oroar mig dessutom för att jag har hört talas om att ollonet även kan bli något läderaktigt och mindre känsligt, vilket oroar mig då jag redan nu kan ta tid på mig 'gå i mål'. Om du är omskuren, tycker du att det var värt det genomföra det? Och framför allt, vart vänder jag mig för planera ingräppet?

Slutligen, om det möjligtvis är någon tjej som läser detta 😉
Vad är din syn på en omskuren penis? Jag vet att alla tycker olika, men vilka synpunkter kan dyka upp hos en tjej? Jag har hört att vissa tycker det är skönare och självklart blir den lättare att hålla ren 🙂

Ledsen för ett lågt inlägg 🙂 Peace!


   
Citera
Ämnesetiketter

Du borde gå till vårdcentralen och diskutera det med dem.
Omskurna är "finare" ja (om nu en penis kan beskrivas som estetisk tilltalande), men tror ej att någon bryr sig nämnvärt.


   
SvaraCitera

isola:

Omskurna är "finare"

smak blev väl officiellt objektivt förra veckan, så ah![party]


   
SvaraCitera
höna

skära bort förhuden på din lilla trollflöjjjtt


   
SvaraCitera

lyssna ej på isola, hon är största manshataren known to.. man


   
SvaraCitera
höna

ont

BRYR MIG INTE OM NÅN JÄVLA FÖRHUD


   
SvaraCitera

Tickstart:

smak blev väl officiellt objektivt förra veckan, så ah![party]

Du är bara sur för att din snopp är ful


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera

ja shit va sur ja e :$$


   
SvaraCitera

isola:

Omskurna är "finare" ja

Älskar hur du alltid skriver som om du talar för alla jävla människor i hela världen.


   
SvaraCitera

Randroid:

Älskar hur du alltid skriver som om du talar för alla jävla människor i hela världen.

älskar hur bitter du är


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera

isola:

Omskurna är "finare" ja

Tycker inte det.


   
SvaraCitera

isola:

älskar hur bitter du är

De flesta är ganska bittra på hur du uttrycker dig.


   
SvaraCitera

Randroid:

De flesta är ganska bittra på hur du uttrycker dig.

så du säger


   
SvaraCitera