Aviseringar
Rensa alla

Funderar tamejfan på drastiska åtgärder...


Ämnesstartare

Jag har en pojkvän som bor typ 100 mil bort. Han kom till mig för en vecka sen drygt. Jag ville inte berätta för mina föräldrar, de ställer så många jobbiga frågor plus att jag bara tycker det är pinsamt med dem (tonåring). Så han bodde i tält en bit utanför mitt hus i skogen, där jag trodde det var lugnt. Men det var det så klart inte...

Senare kom ju mina föräldrar på mig med att jag hade ljugit för dem och det blev ett jävla hålligång, det hade jag nog räknat med, men ändå. Halva sommaren är ju då förstörd såklart, men det är inte problemet....

Problemet är att jag, fast jag svor till mamma att jag inte haft sex, troligen är gravid...

Han hade med sig p-piller som han fått från sin förra tjej, som nu är polare med honom. Och jag hade inte sån stor kunskap om p-piller så jag började käka ett var tolfte timma, som jag hört nån stans, och inte ett om dagen som man skulle. Dessutom började jag inte på rätt dag.

Efter att han farit tog jag också ett dagen efter piller. Jag har väldigt mycket mensvärk, men ingen mens. Egentligen ska ajg få mens nu på lördag, men men.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra, och om jag är gravid... Jag vet inte vad jag gör, men drastiska åtgärder är inte långt ifrån...

Råd?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fiesk:

Så han bodde i tält en bit utanför mitt hus i skogen

Wtf?! xDD

fiesk:

Råd?

Köp ett gravtest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Wtf?! xDD

haha, jag vet...

I love Lucy:

Köp ett gravtest.

amen... vet ju inte då det kan säga sanningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ETT TÄLT I SKOGEN!? [chocked] XDXDXDXD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

ETT TÄLT I SKOGEN!? XDXDXDXD

MEN VAFAN, om alla bara ska komma med sånadär kommentarer... Varför ens skriva då jag har ett seriöst problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fiesk:

haha, jag vet...

det var det roligaste xD
snäll pojkvän dock.. ^^

fiesk:

amen... vet ju inte då det kan säga sanningen

ja, vill du inte veta sanningen? eller vadå?

boka tid på um annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fiesk:

då jag har ett seriöst problem?

Jag vet, för du låter din pojkvän bo i ett tält i skogen XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just forgett it, ni kan ju inte vara seriösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahah, tält [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dör.

Förlåt, men jag dör.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahahahh

Men dock så är det inte bra att äta p-piller om de inte har kollat om du är frisk. Det finns väl en anledning varför de är reseptbelagda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fiesk:

Så han bodde i tält en bit utanför mitt hus i skogen, där jag trodde det var lugnt

HAHAHAH FUKK U CRAZI BANANA SNUBBEN HADE KUNNAT BLIVIT BITEN AV MASSA FÅGLAR O DJUR O HÄSTAR BJÖRnarar [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHA!

Skön snubbe. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså hahahahhaha


   
SvaraCitera