Aviseringar
Rensa alla

Funderingar!


Ämnesstartare

Tjo!
Jag har träffat världens mest underbara tjej,som jag skrev i en annan tråd så träffades vi första gången på en företagsträff,jag blev kör i henne i första ögonkastet,och jag tog kontakt med henne via sms och vi har pratat en hel del via msn..
Allt eftersom vi lär känna varandra så ser vi att vi är riktigt lika varann..Hon är en sån tjej jag letat efter och alltid drömt om..
Jag gör inte mycket annat än o går o tänker på henne och har svårt för att somna om kvällarna,det är bara hon som finns i mina tankar..

Vi har verkligen roligt när vi pratar på msn och kan prata om allt och hon är väldigt lättsam att ha med o göra..

Det känns som jag skulle göra allt för o få henne,hon verkar intresserad av mig osså,säger att jag är trevlig mm..

Men samtidigt vet jag inte om hon känner som jag, o vågar knappt fråga henne.. e de fel o säga till henne nåt typ" Du börjar allt mer likna min drömtjej" Jag vet inte om jag skrämmer bort henne, hon kanske har tänkt sig en kompisrelation..

Jag har itne så stor erfarenhet av förhållande ,men för min del känns detta som de är mitt livs kärlek..
Så min fråga till er som är mer "hemma" på området ,ska jag säga nånting sånt eller bör man vänta till vi kan träffas??

Jag har dåligt självförtroende och ser alltid ner på mig själv, är osäker på om hon verkligen vill nåt mer än o prata på msn..Jag vet inte om jag vågar fråga henne om vi ska träffas o hitta på nåt..

Så svårt o veta vad hon känner,hon kanske vill ha en "kompis-relation" jag vill gå längre..

Hon är verkligen tjejen för mig så ge mig lite tips,ni kan säkert sånt här mycket bättre än vad jag kan..!!

Kan ju tillägga att vi kan prata på msn i 3-4 timmar isträck men aldrig en gång att hon drar igång en konversation.. Varför? Hon måste ju vilja prata med mig för vi har alltid kul... Blev förvånad häromdan då fick jag helt plötsligt ett sms där hon frågade hur de gått me uppkörningen.. så hon verkar ju ändå vara intreesserad..

Vad tycker ni jag bör göra?

ENDAST SERIÖSA SVAR TACK!


   
Citera

Ta det lugnt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ta det lugnt...

Hur menar du,bara fortsätta prata på msn o inte tänka så mycket? Svårt för o låta bli o tänka på henne..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kläck inte ur dig någonting om en drömtjej riktigt än, har du otur kan tjejen springa fortare än fan. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inance:

Kläck inte ur dig någonting om en drömtjej riktigt än, har du otur kan tjejen springa fortare än fan. :/

Mm de e de jag e rädd för.. Kanske man bör vänta med tills vi träffas om hon vill.. jag tror inte hon kommer ha nåt emot de..


   
SvaraCitera

henke4545:

Jag har träffat världens mest underbara tjej

henke4545:

på en företagsträff

Min pojkvän säger att jag är världens underbaraste, och jag har aldrig varit på någon företagsträff [no-no]

henke4545:

" Du börjar allt mer likna min drömtjej"

Det kan du säga nästa gång ni träffas, om tillfället ges [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Min pojkvän säger att jag är världens underbaraste, och jag har aldrig varit på någon företagsträff

vi träffades på en kurs där, o vi hade kul ihop me handledarn.. de va nåt speciellt med henne,kunde inte glömma henne så jag tog kontakt me henne..


   
SvaraCitera

henke4545:

Hur menar du,bara fortsätta prata på msn o inte tänka så mycket? Svårt för o låta bli o tänka på henne..

Mm nu kommer ju du bli jättenojig. Om hon inte hör av sig på några dagar så kommer du klättra på väggarna och skapa um-trådar om det. =/
Du kommer antagligen anta värsta möjliga scenario så fort något händer.
Det är jättesvårt men vad som än händer måste du ta det lugnt... Inte vara för mycket på eller analysera eller anta saker.

henke4545:

vi träffades på en kurs där, o vi hade kul ihop me handledarn.. de va nåt speciellt med henne,kunde inte glömma henne så jag tog kontakt me henne..

Aha! [y] Det var den där tråden "är jag creepy om jag hör av mig" va?
Jag kanske borde besöka det där gatuköket där världens sötaste flicka jobbade. [rolleyes]

Unexpected:

Min pojkvän säger att jag är världens underbaraste, och jag har aldrig varit på någon företagsträff [no-no]

Haha! [bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det är jättesvårt men vad som än händer måste du ta det lugnt... Inte vara för mycket på eller analysera eller anta saker.

Mm försöker hålla mig lugn,jag börjar inte prata med henne, direkt efter jag eller hon loggat in,brukar väntar en kvart till en halvtimme så e jag inte som en hök på henne..

Myksa:

Aha! Det var den där tråden "är jag creepy om jag hör av mig" va?
Jag kanske borde besöka det där gatuköket där världens sötaste flicka jobbade.

Mm stämmer,jag har väl sett andra tjejer osså som varit söta som man skulle vilja ha ,men de glömmer man till dagen efter, faktum e att denna tjejen pratade jag me och vi hade skoj,vi pratade som vi kännt varandra i 1 år minst.. osså va hon ju otroligt söt me..

Så de där me gatuköket stämmer ju inte riktigt, o de verkar ju faktiskt som de finns intresse hos henne osså anners skulle hon ju ursäkta sig med att hon måste dra hela tiden..de ha hon aldrig gjort..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera