Aviseringar
Rensa alla

funkar botox?


Ämnesstartare

finns det fall där personen blivit snyggare av att använda sig av botox? någon som vet?

jag har alltid haft en känsla av att det inte funkar. att man ser bara lite onaturlig ut typ..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

huden sträcks ut ett tag men man måste fylla på nytt om det ska fortsätta "se bra ut"

jag tycker också det ser onaturligt och stelt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju finnas sådana som bara kör lite. De lär bli mindre rynkiga. Men man vet ju inte.

De man ser som är alldeles stela har ju tagit för mycket.

Så man kan ha sett snygga personer men man kan inte veta om de tagit botox.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja och det blir snyggt om man inte tar mycket, men frågan är ju om man moraliskt kan stå ut med det.
http://www.djurensratt.se/botox-dodar


   
SvaraCitera

Det är ett jävla påfund.


   
SvaraCitera

Botox ett av de farligaste giften som finns. Jag tycker att botox är läskigt och skulle aldrig vilja spruta in det någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

mums med ballerinakex

[badgrin]


   
SvaraCitera

Jag har hittat en bra och informativ sida som skriver allt om botox: www.plastikoperationer.net/botox-behandling-rynkor

Det står bland annat att "kostnaden för en behandling med Botox är ungefär 3000-3500 kr per område. De vanligaste områdena är; bekymmersrynkor (glabellaveck) mellan ögonen, horisontella pannveck, rynkor i ögonens utkanter (kråksparkar) och skrattrynkor".

Har du testat Botox än? Jag funderar nämligen på att göra det![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

issa1983:

Har du testat Botox än? Jag funderar nämligen på att göra det!

oh, nä, ingen tanke på att göra något sådant ingrepp. men blev nyfiken av någon anledning.


   
SvaraCitera