Aviseringar
Rensa alla

funkar the game-metoden i raggning


Ämnesstartare

är det någon som testat?

jag har börjat läsa boken
jag tycker grejen med att ha en neg verkar ganska drygt. om någon ignorerade mig och sen sa att jag hade mat mellan tänderna skulle jag inte få lust att knulla den

vad säger ni tjejor


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tror det kan funka till en viss del, för en viss typ av tjej. Men ingenting man borde satsa på om man vill ha en skaplig och lagom permanent sådan. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det funkar för ett engångsligg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Tror det kan funka till en viss del, för en viss typ av tjej.

vilken typ av tjej är det?

en sak är bra, den skulle funka. 3 sekunders-regeln. man får inte titta på en tjej längre än 3 sekunder innan man börjar prata med henne. då spanar man in köttet som ett rovdjur och planerar sin attack, det förstår tjejor. om man pratar innan tre sekunder verkar man skön, spontan grabb ute efter en spännande konversation.

jag har inte kommit så långt än..


   
SvaraCitera

Har inte provat den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det funkar för ett engångsligg.

har du testat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

har du testat?

Nepp. Långt ifrån min grej, men vet andra som sysslat med det och så har jag lärt mig det huvudsakliga i tekniken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Nepp. Långt ifrån min grej, men vet andra som sysslat med det och så har jag lärt mig det huvudsakliga i tekniken.

kör de med metoden att ignorera en brud i sällskapet de vill ligga med och sen ge en snäll förolämpning?
jag har mycket kvar av boken så det är väl en av många basicmetoder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte vara förvånad om det funkar... för vissa på vissa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

kör de med metoden att ignorera en brud i sällskapet de vill ligga med och sen ge en snäll förolämpning?
jag har mycket kvar av boken så det är väl en av många basicmetoder

Antagligen. Man appellerar inte till intellektet, utan reptilhjärnan, ungefär.

Dock känner ju vara och varannan till det där nu, så det lär ju inte vara lika framgångsrikt längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tydligen är den vida utbredd bland amerikanska ungdomar.
Källa: seventeen magazine intervju med Emma watson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Man appellerar inte till intellektet, utan reptilhjärnan, ungefär.

och reptilhjärnan gör fittan våt av att bli dissad av en kille i skojiga kläder?
sätter det igång tjejens jaktlust?


   
SvaraCitera

Tror den funkar bäst på osäkra människor för kortvariga relationer. Då kan det nog gå bra, men det är inget för mig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

och reptilhjärnan gör fittan våt av att bli dissad av en kille i skojiga kläder?
sätter det igång tjejens jaktlust?

Man sänker tjejens självförtroende samtidigt som man höjer sin egen status, på hennes bekostnad. Man blir också något av "den hon inte kan få".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Man sänker tjejens självförtroende samtidigt som man höjer sin egen status, på hennes bekostnad. Man blir också något av "den hon inte kan få".

tycker det är konstigt om det skulle funka. jag skulle aldrig ligga med någon ifall det känns som den har högre status än jag.

men jag kanske är ett undantag!


   
SvaraCitera