Aviseringar
Rensa alla

funkar the game-metoden i raggning


Ämnesstartare

Artie:

men jag kanske är ett undantag!

Det är du nog. Sedan är det ju inte riktigt, som sagt, ett genomtänkt val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej hatar dryga människor
dras te snälla


   
SvaraCitera

d funcar!!!

o eftersom ja sa det så betyder det snarare att det inte funkar HEHE [badgrin]


   
SvaraCitera

Artie:

jag tycker grejen med att ha en neg verkar ganska drygt. om någon ignorerade mig och sen sa att jag hade mat mellan tänderna skulle jag inte få lust att knulla den

de ggr jag varit utsatt för killar som neggat (vet ej om de gjort det i raggningsyfte el ej) har jag blivit sjukt irriterad å bitchat tillbaks, ej velat ligga med.

men har 1 vän som är besatt i the game å säger att det fungerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har läst den och lite annat sånt. Men det är ju så jävla töntigt så jag vet inte var jag ska ta vägen. Dör inombords varje gång jag ser någon använda saker därifrån, även om det funkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funkar säkert, hela grejen handlar väl om social manipulation på olika sätt. Tror att många svarar på sånt undermedvetet, både killar och tjejer, oavsett vad man tycker och tänker om det i sitt huvud. Jag kan om jag tänker efter själv ofta bli mer intresserad av någon som är dryg och avvisande än någon som är jättesocial och visar tydligt att den är intresserad av mig, och jag har nog fått ligga fler gånger när jag varit dryg och ointresserad (inte i raggningssyfte då, utan av trötthet [crazy]) än när jag försöker att vara social och trevlig om jag räknar på det. Det är väl både att man själv ser det som en större "vinst" att man lyckas få någon som verkar ointresserad av en till att bli intresserad, och att folk som är på lätt kan framstå som desperata.

Men The Game handlar väl inte bara om att vara dryg utan allmänt om social manipulation? Då kan man ju fråga sig lite hur snygg man själv är och hur vettig ens personlighet är, ifall man måste hålla på och tricksa och "fuska" en massa för att få nån i säng. Kanske vettigare att bli en människa folk tycker om istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det funkar, dock tror jag det funkade bättre innan boken blev känd. Har man läst boken ser man ganska fort vilka det som är ute och spelar. Inget jag sysslat med men kan grunderna.

Ser mer fördelen av att veta vad man inte ska säga. Har använt det även för att bli av med folk.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

ingen har använt de knepen på mig. är glad över detta


   
SvaraCitera

Ja, det funkar på vissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

o eftersom ja sa det så betyder det snarare att det inte funkar HEHE [badgrin]

VAD FAN, HAR DU ENS LÄST DEN! [mad]

OnT: Funkar väl på tjejer som gillar dryga killar. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns lite som samma grejer som det där crforumet kör med.
Det är så pinigt så man kissar på sig bara av att läsa där.


   
SvaraCitera

Purr Purr:

VAD FAN, HAR DU ENS LÄST DEN! [mad]

ney


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attityden funkar nog, men inte direkt just de konkreta tipsen. Tycker de verkar lite löjliga. Men sedan ska man komma ihåg att alla är olika och det som funkar på den ena kanske inte funkar på den andra. Vi är alla olika trots allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

ney

Bra! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väldigt säkert på att det ej hade fungerat på mig.


   
SvaraCitera