Aviseringar
Rensa alla

Fusk!


Ämnesstartare

Min kampis fuskar (nästan) alltid på prov och läxor så att han får alla rätt, sedan när vi får resultaten säger han "Ojdå!" på ett iriterande vis och retas för att han fick bättre resultat än mig. Jag sitter hemma och tränar i flera timmar och sedan får han bättre resultat från ingenting!
Ska jag skvallra eller är det för elakt?
[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

låt honom förstöra sin framtid det är bäst[y]


   
SvaraCitera
Åtta

Så går det för folk som är för dumma för att utnyttja de chanser som finns. Synd för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kommer förr eller senare bli fast, därför råder jag dig att inte fuska. För då har du också hamnat i fällan.


   
SvaraCitera

Fokusera på dina reslutat istället för hans, alternativt skalla honom på näsan.


   
SvaraCitera

mediakatt:

alternativt skalla honom på näsan.

DANSKE SKELLE!! [mad][mad]

CHARGE/SHOOOOOTT DAAAA WHOOOOPP!!!!! [tard]


   
SvaraCitera
Hando

Säg ingenting, då han åker fast så lär det bli kul att se när läraren skäller ut honom


   
SvaraCitera

orka inte fuska[zzz] fuskar alltid på något sätt[zzz]


   
SvaraCitera

Ädelgas:

Ska jag skvallra eller är det för elakt?

Nej.
L2P


   
SvaraCitera
B3ll4

det är ett fritt land, man får fuska ifall man vill


   
SvaraCitera

Handlar det om matte gör han fullständigt rätt


   
SvaraCitera

Ädelgas:

Ska jag skvallra eller är det för elakt?

Man kan inte lura sig själv, om han tror att han är jättesmart, så har han verkligen fel!
Om eran lärare skulle ge er ett oföberett prov, så skulle jag nästan tro att du skulle få bättre än han!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ädelgas:

Ska jag skvallra eller är det för elakt?

Nej, du borde inte skvallra. Vill han fuska är det hans val. Nästa gång han får ett bättre resultat på ett prov och beter sig på ett sätt som du finner irriterande, gör då så att du skakar hans hand, samtidigt som du ser honom rakt i ögonen och säger "Gratulerar". Och känn hur mycket bättre du är som lägger ner tid på att verkligen studera istället för att ta den lätta genvägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ädelgas:

Ska jag skvallra eller är det för elakt?

vad sägs som: ta det som en man och låt han ta smällen när nån som bryr sig kommer på honom. Och om du nu är så avundjuk så varför inte fuska du med? 🙂


   
SvaraCitera

EDIT: On topic, ja du borde skvallra. Han kommer få känna att han lever, men i längden kommer det hjälpa honom. Så oavsett om du vill vara snäll mot honom eller inte, så är det värt att skvallra.

annpeta:

Man kan inte lura sig själv, om han tror att han är jättesmart, så har han verkligen fel!

Säger du inte mot dig själv lite nu? Om man inte kan lura sig själv så måste han ju ha rätt vad han än tror om sig, eller hur?


   
SvaraCitera